• یکشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۹:۰۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: kermanshah-76737

معاون استانداری کرمانشاه:

رسیدگی به امور جوانان تنها از عهده یک دستگاه برنمی‌آید

رسیدگی به امور جوانان تنها از عهده یک دستگاه برنمی‌آید
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری کرمانشاه با اشاره به آمار 500 هزار نفری جوانان استان، گفت: رسیدگی به امور جوانان کاری فرادستگاهی است و تنها از عهده یک دستگاه برنمی آید.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، محمدابراهیم الهی تبار در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان که عصر امروز(دوم اردیبهشت) برگزار شد، اظهار کرد: همه دستگاه ها در چارچوب وظایف خود باید به رفع مشکلات جوانان کمک کنند.

وی با بیان اینکه ستاد ساماندهی امور جوانان محل سیاست گذاری و برنامه ریزی برای رفع مشکلات جوانان است، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان بعنوان دبیرخانه ستاد وظایفی در قبال جوانان دارد، اما نباید تمام مسئولیت ها را بر عهده این دستگاه بیندازیم، بلکه همه باید کمک کنیم تا مشکلات جوانان مرتفع شود.

الهی تبار افزود: اقدامات خوبی در حوزه جوانان صورت گرفته، اما باید برنامه مشخصی برای کار تدوین شود و همه خود را ملزم بدانیم در آن چارچوب حرکت کنیم.

معاون استانداری کرمانشاه با بیان اینکه آسیب های اجتماعی یک واقعیت است که با آن مواجه ایم، گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده شاهد کاهش برخی آسیب ها در استان هستیم. بعنوان نمونه خودکشی در سال 96 نسبت به سال ماقبل آن 16 درصد، نزاع های فردی 38 درصد و نزاع های جمعی 20 درصد کاهش یافته که باید این موفقیت‌ها بازگو شود، زیرا موجب ایجاد امید در جامعه خواهد شد.

الهی تبار افزود: البته مشکلات بسیار است و باید همه به رفع آنها کمک کنیم. خصوصا در استان کرمانشاه با روال معمول نمی توان کارها را انجام داد.

وی همچنین بر تقویت نشاط در جامعه تاکید کرد و گفت: باید از هر ظرفیتی برای ایجاد نشاط در جامعه استفاده کنیم.

الهی تبار با اشاره به در پیش بودن هفته جوان، این هفته را فرصتی برای بیان موفقیت ها و تجلیل از جوانان موفق دانست.

ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز از جذب کامل اعتبارات راه اندازی خانه جوان کرمانشاه خبر داد و گفت: امسال شاهد راه اندازی خانه جوان در کرمانشاه خواهیم بود.

وی افزود: امیدواریم با همکاری فرمانداران بتوانیم خانه جوان را در شهرستانهای استان نیز راه اندازی کنیم.

وی همچنین با اشاره به تدارک  برنامه های مختلف در هفته جوان(8 تا 14 اردیبهشت)، گفت: برپایی جشنواره نشاط و امید، کرسی های آزاداندیشی، دیدار جوانان با مفاخر استان، پیاده راه جوان و برگزاری جشنواره بومی محلی عشایر از برنامه های این هفته خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این نشست از عدم همکاری برخی دستگاه ها در معرفی جوانان برتر بخش های مختلف جهت شرکت در همایش کشوری که طی هفته جوان با حضور مقامات عالی‌رتبه کشور  برگزار می شود انتقاد کرد که با تاکید معاون استاندار مقرر شد دستگاه های مربوطه تا صبح فردا(دوشنبه) این کار را انجام دهند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha