• چهارشنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۵:۱۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: kermanshah-83775

تخفیف ۵۰ درصدی بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه در اربعین امسال

  تخفیف ۵۰ درصدی بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه در اربعین امسال
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از تخفیف ۵۰ درصدی بازدید زائران از اماکن تاریخی استان در اربعین امسال خبر داد.
 
به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه، امید قادری با بیان اینکه از فرصت بازگشایی مرز خسروی باید بیشترین بهره را در بخش گردشگری بگیریم، اظهار داشت: برای ورود گردشگران عراقی نیز در راستای ایجاد ارزش افزوده باید برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.
 
مدیرکل میراث فرهنگی استان با تاکید براینکه از ایده‌های نو جهت معرفی هر چه بهتر این استان به زوار و گردشگران استقبال می‌کنیم، اظهار داشت: برنامه های خوبی در ایام اربعین در تکایای بیگلربیگی و معاون الملک برای زائران تدارک دیده شده است.

به گفته این مسئول در ایام اربعین بازدید از تمامی اماکن تاریخی دارای ورودی استان برای زائرین با 50 درصد تخفیف همراه خواهد بود.
 
وی در ادامه از برپایی نمایشگاه های صنایع دستی در ایام اربعین خبر داد و اظهار داشت: در کنار موکب های اصلی استان در مسیر برگشت، نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات برپا می شود.
 
قادری در ادامه با بیان اینکه توزیع بروشور و معرفی اماکن و محوطه های تاریخی در کنار نمایشگاه های صنایع دستی صورت می گیرد، افزود: با همکاری اداره کل راهداری کلیه تابلوهای تبلیغاتی از کنگاور تا خسروی به معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی و کلان رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ اختصاص می یابد.
 
وی تاکید کرد: باید نهایتا طی هفته آینده تبلیغات محیطی در سطح استان آغاز شود و در این تبلیغات ظرفیت های استان به عموم گردشگران و زائران اطلاع رسانی شود.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha