• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۳۹۷ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: khouzestan-109135

اسفندیار رنجبری در خانه ابدی خود آرام گرفت

اسفندیار رنجبری در خانه ابدی خود آرام گرفت
مرحوم اسفندیار رنجبری، خواننده مطرح و به نام ایل بختیاری در استان خوزستان، روز گذشته تششیع و خاکسپاری شد. 

به گزارش ایسنا ـ منطقه خوزستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در مراسم خاکسپاری مرحوم رنجبری گفت: اگر انسان به خوبی و نیکی زندگی کند با نام نیک نیز از دنیا خواهد رفت. 

محمد جوروند اظهار کرد: بدون شک همه ما اگر خوب زندگی  کنیم زندگی نام نیک از خود بر جای خواهیم گذاشت. 

وی افزود: حضور افراد بی‌شماری که در مراسم این مرد بزرگ شرکت کرده‌اند گویای این است که مرحوم اسفندیار رنجبری انسانی شرافتمند و بزرگی بوده است. 

جوروند ادامه داد: درگذشت این بزرگمرد دو پیام مهم برای ما دارد؛ اول این که مرگ به همه ما بسیار نزدیک است و چه بسا هر کدام از ما می‌توانست جای این انسان شریف باشد و روزی همه ما از دنیا خواهیم رفت همان طور که رسول خدا از دنیا رفت و خداوند فرمود ای پیامبر توخواهی مرد و همه نیز خواهند مرد دوم این که اگر انسان به خوبی و نیکی زندگی کند با نام نیک نیز از دنیا خواهد رفت. 

او در پایان ضمن اعلام پیام تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت اسفندیار رنجبری خواننده مطرح خوزستانی از خداوند متعال صبر و شکیبایی برای خانواده وی و جامعه هنری استان مسئلت کرد. 

اسفندیار رنجبری، هنرمند و خواننده مشهور بختیاری، صبح روز شنبه (٢ تیر 97) به علت بیماری قلبی در یکی از بیمارستان‌های شهرکرد دار فانی را وداع گفت. 

این هنرمند و خواننده به نام خوزستانی که اصالتا از بختیاری‌های شهرستان اردل از توابع استان چهارمحال‌ و بختیاری بود در سال ١٣٣٢ به دنیا آمد و در سال ١٣٦٠ با اجرای ترانه‌های‌ "گویل بهاره" و "آهای گل" شهرت یافت.
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha