• پنجشنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۰ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: khouzestan-18167
  • خبرنگار : 50400

سيتي‌سنتر "مهزيار" اهواز آبان‌ماه افتتاح مي‌شود

سيتي‌سنتر "مهزيار" اهواز آبان‌ماه افتتاح مي‌شود

نشست خبری سرمایه‌گذاران سیتی‌سنتر "مهزیار" اهواز با محوریت تبیین برنامه استراتژی و افتتاح واحدهای تجاری اين مجتمع برگزار شد.

به گزارش ايسناي خوزستان، مهران فرضی‌کاکش، مدير سيتي‌سنتر مهزيار يكي از دو سرمايه‌گذار اين مجتمع با اشاره به پیشرفت اين پروژه گفت: در حال حاضر مجتمع تكميل شده و در شرایط راه‌اندازی قرار داريم و براي تکمیل پروژه، تحقیقات بسياري انجام شده است.

وي افزود: همه زیرساخت‌های این پروژه هم اجرایی شده و پارکینگ طبقاتی آن تاكنون 65 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و مراحل نهايي را سپري مي‌كند. اين پاركينگ ظرفيت 220 خودرو را دارد و در آينده نزديك افتتاح مي‌شود.

فرضي‌كاكش تصريح كرد: با راه‌اندازي مجتمع سيتي‌سنتر مهزيار برای 600 نفر شغل مسقیم و برای یک‌هزار نفر، شغل غیرمستقیم ایجاد می‌شود و از مجموع این تعداد، 120 نفر به صورت ستادی برای سیتی سنتر و شهربازی کار می‌کنند.

اين سرمايه‌گذار ادامه داد: در مجتمع تجاري مهزیار، سیستم بازرسی واحدهای تجاری راه‌اندازی شده است و به اين ترتيب، هیچ‌كدام از فروشندگان اين مجتمع اجازه ندارد کالایي را با هزينه‌اي بیشتر از ديگر مجتمع‌های تجاری شهر ارائه كنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با آن واحد تجاري برخورد مي‌شود.

معدنی‌پور، مشاور راه‌اندازی و استراتژی سیتی‌سنتر مهزیار هم در این نشست گفت: 20 درصد اشتغال در کشورهای توسعه‌یافته از محل راه‌اندازي مجتمع‌هاي تجاري و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است. یک مجتمع تجاري موفق تنها به فكر فروش کالا نيست، بلکه مانند یک هتل از مشتریان خود پذیرایی می‌کند تا مشتری ساعت‌های طولانی در مجتمع حضور داشته باشد و سیتی‌سنتر مهزیار هم داراي اين قابلیت مهم و استراتژیک است.

وي افزود: براي راه‌اندازي هرچه بهتر اين مجتمع، همه مراکز خرید شهر اهواز مورد بررسی دقيق قرار گرفته‌اند و از نكات ضعف و قدرت آن‌ها استفاده شده است. همچنين درباره مجتمع‌هاي تجاري در تهران و كشورهاي مختلف دنيا هم مطالعاتي انجام شد.

معدنی‌پور با اشاره به این‌که بر اساس استراتژی تعیین شده، ماموریت ما ارائه خدمات ارزنده اقتصادی است گفت: کالای بدون کیفیت در واحدهای تجاری "مهزیار" ارائه نمی‌شود.

مهدی جباری، مشاور تبلیغاتی سیتی‌سنتر مهزیار هم در اين نشست اظهار كرد: این مجموعه تجاری و رفاهی محلی برای دست یافتن به یک زنجیره کامل خرید است. هدف این است که خانواده‌هايي که به اين مجتمع مراجعه می‌کنند، کالاهایی بادوام و استاندارد خریداری کند؛ همزمان بتوانند مواد غذايي روزانه را تهيه كنند و از خدمات تفریحي مجتمع هم بهره ببرند.

به گزارش ايسنا، مجتمع تجاري سیتی‌سنتر مهزیار با 214 واحد تجاری در مدت سه سال و با اعتباری بيش از 500 میلیارد ریال ساخته شده و آبان‌ماه افتتاح مي‌شود. اين مجتمع در منطقه زيتون كارمندي، خيابان حجت، نبش خيابان زمزم واقع است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha