• شنبه / ۲۴ آبان ۱۳۹۳ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: tabriz-52748

دستگيري سارق منازل با 9 فقره سرقت در تبریز

دستگيري سارق منازل با 9 فقره سرقت در تبریز

رئيس پليس آگاهي آذربايجان‌شرقي از دستگيري سارق منازل با 9 فقره سرقت در تبريز خبرداد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، سرهنگ صابر عباسزاده در جمع خبرنگاران گفت: در پي افزايش سرقت منازل در سطح كلانشهر تبريز موضوع به صورت ويژه در دستور کار كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت اين پليس قرار گرفت.

 

سرهنگ عباسزاده افزود: با بررسي زمان‌هاي وقوع و شيوه و شگرد سارقان و محدوده سرقت‌ها با بكارگيري منابع خبري و انجام تحقيقات گسترده يك سارق به هويت معلوم 24 ساله سابقه‌دار اهل و ساكن تبريز با تعقيب و مراقبت‌هاي شبانه‌روزي طي عمليات غافلگيرانه با هماهنگي مقام قضايي شناسايي و دستگير و به آگاهي انتقال داده شد.

 

وي اضافه کرد: در تحقيقات به عمل آمده توسط کارآگاهان، متهم ابتدا در تحقيقات اوليه منكر ارتكاب هرگونه سرقت شد ولي با انجام تحقيقات علمي و تخصصي و با ارايه دلايل و مدارك به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ارتكاب 9 فقره سرقت از منازل در سطح كلانشهر اقرار کرد.

 

اين مقام انتظامي با بيان اينکه با راهنمايي متهم دستگير شده كليه صحنه سرقت مورد بازسازي شد  و شاکيان نيز مورد شناسايي قرارگرفتند، ادامه داد: پرونده پس ازتکميل تحقيقات به همراه متهم و مالباختگان به دادسراي تبريز اعزام و ارسال و متهمان با قرار قانوني روانه زندان شد.

 

رئيس پليس آگاهي استان در آسيب‌شناسي اين نوع سرقت‌ها خاطرنشان کرد: علاوه بر اعتياد متهم به مواد مخدر صنعتي، نداشتن حفاظ مناسب منازل سرقت شده و عدم توجه مالباختگان به هشدارهاي پليسي، متزلزل و نابسامان بودن وضعيت خانوادگي متهم از عوامل اصلي سارق در گرايش به اين نوع سرقت‌ها است.

 

 

کشف بيش از هزار ثوب البسه زنانه خارجي در ملکان

فرمانده انتظامي ملکان از کشف هزار ثوب انواع البسه زنانه خارجي و دستگيري چهار قاچاقچي در همين رابطه خبرداد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، رمضان اللهورديان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پي وصول اخباري مبني بر تردد خودروهاي حامل بار قاچاق از مسير کمربندي، پس از بررسي و تاييد صحت خبر، اکيپ گشت انتظامي متشکل از عوامل پليس مبارزه با کالاي قاچاق و يگان امداد به مسير اعزام شدند.

 

سرهنگ اللهورديان ادامه داد: در نهايت پس از انجام کار اطلاعاتي عملياتي، خودروي سواري پژو با دو نفر سرنشين به هويت‌هاي معلوم در ميدان انگور مشاهده و شناسايي شد و با شگردهاي پليسي عليرغم فرار در جهت خلاف مسير و استفاده قاچاقچيان از سيستم دودزا و ميخ سه‌پر، به علت پنچر شدن لاستيک در يکي از باغ‌هاي روستاهاي شهرستان ملکان توقيف شد  و در بازرسي از خودروي مورد نظر 14 طاقه پارچه خارجي کشف و ضبط شد.

 

فرمانده انتظامي ملکان افزود: در ادامه اجراي طرح، طي دو مرحله عمليات، دو دستگاه خودروي پژو 405 نيز با شگردهاي پليسي، توقيف و در بازرسي از آنان تعداد 1005 ثوب انواع البسه زنانه با مارک خارجي کشف  شدو در همين رابطه در مجموع چهار نفر دستگير شدند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha