• دوشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 00061875161
  • خبرنگار : 50291

یک مقام مسئول عنوان کرد: 

ری _ ورامین پنجمین محور پر ترافیک کشور

ری _ ورامین پنجمین محور پر ترافیک کشور
عکس تزئینی است.

ایسنا/تهران رئیس اداره راهداری و حمل جاده ای شهرستان ورامین ، قرچک و پیشوا گفت: در شبانه روز بیش از ۱۲۰ هزار تردد در محور ری به ورامین صورت می گیرد.

فرهاد معصومی رئیس اداره راهداری و حمل جاده ای شهرستان ورامین ، قرچک و پیشوا عصر دوشنبه ۴ بهمن ماه در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: در سه شهرستان ورامین ، قرچک و پیشوا حدود ۷۰۰ کیلومتر راه همسنگ وجود دارد که بیش از هزار میلیارد تومان ارزش راه این سه شهرستان است.

وی با ذکر این نکته که اعتبارات حفظ راه ها در دنیا چهاردرصد است اما در ایران حدود یک درصد است ، بیان کرد: متأسفانه به دلیل کمبود منابع مالی به سختی راه ها حفظ می گردند و در این منطقه نیز محور ری به ورامین مشکلات فراوانی به غیر از ترافیک عادی آن دارد.

معصومی ادامه داد: با توجه به اینکه در شبانه روز بیش از ۱۲۰ هزار تردد در محور ری به ورامین صورت می گیرد این محور پنجمین محور پرترافیک در کشور شناخته شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل جاده ای شهرستان ورامین ، قرچک و پیشوا در خصوص اقدامات صورت گرفته برای محور ری به ورامین اظهار کرد: لکه گیری بیش از هشتاد درصد این محور صورت گرفته است و احداث زیرگذر طالب آباد نیز تأیید فنی آن انجام شده است و برخی کمبودهای مالی باعث شده است کار مدتی عقب بیفتد که امیدواریم با حل و فصل شدن مسائل این زیر گذر زیر بارترافیکی برود.

وی در خصوص محور پاکدشت به ورامین جاده تیغآب و خطرات پرشمار این جاده گفت: این جاده ترافیک بسیار زیادی دارد و خود اداره راهداری روی تعریض آن تأکید ویژه داشت ، اما اداره آبیاری اجازه نمی داد ولی با همت دادستان محترم پیشوا این کار انجام شده است و از سمت غربی آن را شروع به تعریض کردیم و با مکاتبات با راهداری پاکدشت قرار است از طرف پاکدشت نیز تعریض دنبال گردد.

وی تعریض جاده آبباریک به چرمشهر را مطالبه جدی مردم این دیار دانست و تصریح کرد: انتظار این است جاده آبباریک به چرمشهر با توجه به اینکه ترددهای استان به استان و بعضاً بین المللی صورت می گیرد مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا اعتبارات ملی برای آن در نظر گرفته شود. 

معصومی در پایان در خصوص جاده کمربندی ورامین به پیشوا و مشکلات تاریکی آن در شب ها نیز گفت: با توجه به جلسه فرمانداران ورامین و پیشوا در بحث روشنایی کمربندی ورامین پیشوا تصمیم اجرایی گرفته نشده است و هنوز در بحث روشنایی آن هیچ اقدامی صورت نگرفته است و در این خصوص اداره کل ما ۳۰ درصد منابع مالی روشنایی محور شریف آباد تا میدان ولیعصر (عج) ورامین به عهده گرفته است ولی از شهرستان کمکی نمی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha