• چهارشنبه / ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400012514481
  • خبرنگار : 50189

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خطاب به مردم:

فرد مفیدتر و موثرتر انتخاب کنید

فرد مفیدتر و موثرتر انتخاب کنید

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانبا اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: خردادماه موعد انتحابات است و از مردم درخواست داریم که مشارکت حداکثری داشته باشند و فرد مفیدتر و موثرتر را انتحاب کنند تا برای کشور خوب کار کند.

حجت الاسلام والمسلمین"حسن علیدادی سلیمانی" ظهر امروز 25 فروردین در آئین تجلیل از اعضای ستاد دهه فجر استان کرمان با تقدیر از همه افرادی که با حفظ همه پروتکل ها آئین دهه فجر را برگزار کردند، اظهار کرد: مراسم دهه فجر سال گذشته با وجود شیوع کرونا خوب و مناسب برگزار شد.

وی بیان کرد: امیدواریم این ویروس منحوس از جهان به زودی ریشه کن شود و مردم دوباره زندگی عادی خصشود را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در ادامه سخنانش درمورد انتخابات پیش رو اظهار کرد: خردادماه موعد انتخابات است و از مردم درخواست داریم که مشارکت حداکثری داشته باشند و فرد مفیدتر و موثرتر را انتحاب کنند تا برای کشور خوب کار کند.

به گزارش ایسنا، دکتر"علی زینی وند" استاندار کرمان نیز در این مراسم ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان در ادامه با تشکر از همه افرادی که در دهه فجر سال گذشته زحمت کشیدند، عنوان کرد: باوجود شیوع کرونا و محدویت ها، خوشبحتانه از کیفیت برنامه ها کاسته نشد به طوری که هم نشست های مجازی و هم رژه خودرویی در روز 22 بهمن با کیفیت خوب برگزار شد.

وی تاکید کرد: شاکله اصلی مراسم مهم مثل دهه فجر و محرم بر دوش مردم است و مردم خودشان این برنامه ها را برگزار می کنند.

همچنین "حسین انجم شعاع" رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این آئین گفت: سال 99 سال سختی به دلیل شیوع کرونا بود و باید مدنظر داشت که مراسم با حضور مردم معنی پیدا می کند.

وی ادامه داد: برنامه های دهه فجر به خوبی برگزار شد و راهپیمایی خودرویی اولین تجربه ما بود اما برنامه ها با همراهی و همدلی همه به خوبی برگزار شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: روز 22 بهمن بیش از 13 هزار خودرو به مسافت 10 کیلومتر شرکت کردند و علی رغم همه مشکلات اقتصادی و شیوع کرونا، خار چشم دشمنان شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha