• چهارشنبه / ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400020805761
  • منبع : نمایندگی همدان

امام جمعه کبودراهنگ:

کتب و آثار شهید مطهری در مدارس بیشتر تبیین شود

کتب و آثار شهید مطهری در مدارس بیشتر تبیین شود

ایسنا/همدان امام جمعه کبودراهنگ گفت: آثار و کتب شهید مطهری باید در جلسات و کلاس های درسی مدارس و دروس اخلاقی بیشتر تبیین شود تا نسل امروز به ویژه جوانان با واقعیت های تفکر این بزرگ مرد آشنا شوند.

حجت الاسلام نقی باقری چهارشنبه ۸ اردیبهشت ماه در نشست حکمت مطهر که امروز به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم در سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزار شد، تفکر سپاه و بسیج را بر مبنای اندیشه شهید مطهری عنوان کرد.

وی گنجاندن تفکر شهید مطهری در آموزش های عقیدتی سربازان در حوزه ها و نواحی همچنین آسایشگاه های نظام وظیفه و در پایگاه های مقاومت بسیج را سازنده دانست و اظهار کرد: می توان از این طریق تربیت نسل جوان را به سمت سلامت و هدایت سوق داد.

امام جمعه کبودراهنگ مطرح کرد: هر فرد و هر جوانی می تواند با سخن و علم خود به عنوان هدایت کننده جامعه باشد و همین تفکر نشأت گرفته از اندیشه استاد مطهری است.

وی تفکر سپاه و بسیج و خط مشی این نهاد مقدس را برگرفته از اندیشه های این فیلسوف گرانقدر دانست و خاطرنشان کرد: اندیشه شهید مطهری تنها منحصر در دین و اعتقادات نیست بلکه این اندیشه در زمینه های علمی، فرهنگی و سیاسی در مدارج بالای علمی کشور به ویژه در برنامه های سپاه و بسیج نمایان است.

باقری اظهار کرد: آثار و کتب شهید مطهری باید در جلسات و کلاس های درسی مدارس و نشست های اخلاق بیشتر تبیین شود تا نسل امروز به ویژه جوانان بهره کافی را ببرند.

وی فضای مجازی را فرصتی برای افزایش آموزش و فعالیت معلمان مدارس و هادیان پایگاه های مقاومت دانست و گفت: با توجه به شیوع کرونا و نبود جلسات و کلاس های حضوری معلمان و اساتید دانشگاه ها باید ظرفیت های فضای مجازی را برای ترویج گفتمان شهید مطهری به کار گیرند و در تبیین اندیشه این عالم فرهیخته در بین دانش آموزان اهتمام داشته باشند.

به گزارش ایسنا، در پایان از مربیان و هادیان سیاسی سپاه و بسیج تقدیر به عمل آمد. در ضمن لوح تقدیر و هدیه ای به پاس زحمات چندین ساله امام جمعه در برنامه های عقیدتی سیاسی  سپاه و بسیج به وی اهدا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha