• چهارشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400022215895
  • خبرنگار : 50233

مدیریت شعب استان سمنان اعلام کرد:

تحویل تجهیزات اهدایی بانک مهر ایران به علوم پزشکی سمنان/ اعطای وام قرض الحسنه به مدافعان سلامت

تحویل تجهیزات اهدایی بانک مهر ایران به علوم پزشکی سمنان/ اعطای وام قرض الحسنه به مدافعان سلامت

ایسنا/سمنان در آیینی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان و مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سمنان تجهیزات پزشکی اهدایی مرتبط با کرونا به دانشگاه علوم پزشکی سمنان تحویل شدند.

ایمان صمدی مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه استان سمنان در آیین تحویل این تجهیزات اظهار کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نخستین بانکی در کشور است که منابع درآمدی خود از محل جرائم دیرکرد وام‌ها را در راستای مسوولیت اجتماعی به خدمات خیرخواهانه تخصیص داده است.

وی با بیان اینکه امسال همه جرائم دیرکرد صرف خرید تجهیزات پزشکی شده افزود: در سطح کشور رقمی افزون بر 130 میلیارد ریال از محل همین جرائم دیرکرد صرف خرید 15 هزار قلم تجهیزات پزشکی شده و در بین 62 دانشگاه علوم پزشکی کشور توزیع شد.

صمدی از تحویل اقلام اهدایی به علوم پزشکی سمنان خبر داد و با اشاره به وجود دو دانشگاه علوم پزشکی در استان ادامه داد: اقلام اهدایی به علوم پزشکی شاهرود نیز هفته آینده طی مراسمی تحویل مسوولان دانشگاه می‌شود.

مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه استان سمنان، ارزش تجهیزات اهدایی بانک مهر ایران استان سمنان به دانشگاه علوم پزشکی استان را ۳ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در همین راستا امروز 44 دستگاه پالس اکسی متر،44دستگاه ترمومتر،9 دستگاه ضدعفونی‌کننده و 9 کپسول اکسیزن تحویل علوم پزشکی سمنان شد.


صمدی اضافه کرد: همچنین قرار است بعد از عید سعید فطر در آیینی محموله اهدایی بانک قرض‌الحسنه مهر به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود که در برگیرنده 17 دستگاه پالس اکسی متر،17دستگاه ترمومتر،هفت دستگاه ضدعفونی‌کننده و 6 کپسول اکسیزن تحویل مدافعان سلامت و مسوولان علوم پزشکی شاهرود شود.

وی از برنامه‌ریزی این بانک برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به کادر درمان بخش‌های کرونایی خبر داد و گفت: طرح اعطای تسهیلات به مدافعان سلامت تا هفته آینده نهایی و مقرر شده رقمی افزون بر 2200میلیارد تومان تسهیلات در این بخش اعطا شود.

وی با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تنها بانکی در کشور است که صرفا به بانکداری می‌پردازد افزود: تمامی تسهیلات اعطایی این بانک به صورت قرض‌الحسنه است و در واقع 100درصد واسطه‌گری‌های ما بر اساس عقد قرض‌الحسنه انجام می‌شود .

صمدی به عمر 13 ساله این بانک نوپا اشاره و تصریح کرد: در همین مدت بیش از 10 میلیون مشتری جذب بانک شده و افزون بر 9 میلیون تسهیلات قرض‌الحسنه به انها پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه 95 درصد منابع بانک در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه به مردم پرداخت شده افزود: در استان سمنان نیز 9 هزار میلیارد ریال در قالب عقد قرض‌الحسنه به هم‌استانی‌ها پرداخت شده است.

صمدی در ادامه از تداوم فعالیت های خیرخوالهنه بانک مهر ایران در سال های آتی خبر داد و گفت: این بانک هر سال از محل جرائم دیرکرد به یکی از مسوولیت های اجتماعی خود می‌پردازد که سال گذشته و در نخستین سال به بیمه منازل روستاییان سه استان کمتر برخوردار کشور پرداخت و امسال نیز این منابع صرف خرید تجهیزات پزشکی برای بخش‌های مرتبط با کرونا شد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha