• یکشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۹:۲۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400022618523
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان:

مشارکت کنندگان نمایشگاه طلا معاف از پرداخت مالیات هستند

مشارکت کنندگان نمایشگاه طلا معاف از پرداخت مالیات هستند

ایسنا/اصفهان رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت: طی جلسات مختلف با مدیر کل دارایی مقرر شده در هر اشل کاری، کسانی که در نمایشگاه بین المللی شرکت می‌کنند، معاف از مالیات باشند.

هوشنگ شیشه بران عصر امروز (یکشنبه- ۲۶ اردیبهشت ماه) در نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ، ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان، اظهار کرد: اگرچه کشور درگیر تحریم ها و رکود اقتصادی است، اما باید برای برون رفت از این شرایط حرکت کنیم که یکی از این راه ها برپایی نمایشگاه ها است.

وی تاکید کرد: نمایشگاه پل ارتباطی بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و شاه راهی برای صادرات است.

به گزارش ایسنا، رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت: اگرچه تصمیم برای برپایی چهاردهمین نمایشگاه طلا اصفهان دیر عملی شد، اما در این زمان کوتاه باید دست به دست هم دهیم ‌و مشارکت کنندگان و مجریان نمایشگاه طلا نباید در محل جدید نمایشگاه اصفهان به لحاظ تراکم جمعیتی دلواپسی داشته باشند.

وی با اعتقاد بر اینکه نمایشگاه طلای اصفهان مربوط به کل کشور است، ابراز امیدواری کرد با توجه به تجربه موفق دوره های گذشته نمایشگاه طلا و جواهر، بهترین بهره وری را در این صنعت داشته باشیم.

شیشه بران با اشاره به نگرانی برخی مشارکت کنندگان در نمایشگاه طلا مبنی بر اینکه مشمول پرداخت مالیات شوند، گفت: اکنون دیگر اعضای صنفی با حضور در نمایشگاه مشمول مالیات به صورت علی الراس نمی شوند و اگر در نمایشگاه مشارکت داشته باشند، مشکلی از این بابت پیدا نمی کنند.

صادرات طلا حیاتی است

وی تاکید کرد: طی جلسات مختلف با مدیر کل دارایی مقرر شده در هر اشل کاری، کسانی که در نمایشگاه بین المللی شرکت می کنند، معاف از مالیات باشند و بابت آن مالیات پرداخت نمی کنند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان همچنین تاکید کرد: در نشست های متعددی که در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود، به دنبال وحدت عمل در حوزه طلا کشور هستیم. در حاشیه برپایی این نمایشگاه بحث شهرک طلا اصفهان کلید خواهد خورد و خوشبختانه امروز تمام مجوزها و مکان احداث این شهرک مهیا و آماده کلنگ زنی است و اگر سفر آقای جهانگیری به اصفهان کنسل نشده بود، این شهرک کلنگ زنی شده بود.

شیشه بران با تاکید بر اینکه اصفهان می تواند پایلوت نمایشگاه های کشور شود، گفت: نمایشگاه طلا اصفهان مربوط به تمام همکاران سراسر کشور است. تمرکز بر صادرات طلا، باید افزایش یابد. امروز صادرات طلا برای ما حیاتی است و باید موانع تولید را از بین ببریم که یکی از این راه ها برای عبور از موانع، برپایی نمایشگاه ها است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha