• دوشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400032417208

رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس:

داروی درد کشور مجلس و دولت انقلابی است

داروی درد کشور مجلس و دولت انقلابی است
عکس آرشیوی است.

ایسنا/فارس رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه دشمن به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات است، خاطرنشان کرد که داروی درمان درد کشور، مجلس و دولت انقلابی است.

ابراهیم عزیزی دوشنبه ۲۴ خرداد در نشستی که با حضور مرضیه وحید دستجردی وزیر اسبق بهداشت و جمعی از فعالان سیاسی استان فارس در شیراز برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات ۲۸خرداد، مهمترین موضوع در این انتخابات را مشارکت مردم دانست و با تاکید براینکه باید با انتخابی هوشمندانه، نقشه دشمن نقش برآب شود، گفت: دشمنان نظام اسلامی برای کشور خواب‌های آشفته دیده و برای کمرنگ بودن حضور مردم در انتخابات حساب باز کرده‌اند؛ لذا تشویق برای مشارکت بیشتر مردم، وظیفه همگانی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: با وجود همه کاستی ها، اگر یک دولت انقلابی و مردمی شکل بگیرد، مردم طعم شیرین انقلاب اسلامی را خواهند چشید لذا آگاه کردن مردم از واقعیت ها وظیفه مهم جبهه انقلاب است.

عزیزی با اشاره به شکل گیری مجلس انقلابی و قوانینی نظیر طرح جهش مسکن، قانون راهبردی لغو تحریم ها و ... که توسط این مجلس طی یکسال گذشته تصویب شده است، افزود: امروز دولت با ناکارآمدی توان اجرای مصوبات مهم مجلس را ندارد لذا نیاز به یک دولت انقلابی است که بتواند در مقام اجرا قدرتمند عمل کند.

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس گفت: دولت فرسوده و بی انگیزه فعلی توان حل مشکلات مردم را ندارد و نکته مهم این است که این دولت نتیجه یک انتخاب بوده است لذا همین مساله ما را وادار می کند تا در انتخابات ۱۴۰۰با درایت و آگاهی بیشتری قدم نهیم.

وی دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی در چهاردهه گذشته را بزرگ و تاثیرگذار دانست و گفت: علیرغم همه دستاوردهای بزرگ، در معیشت و اقتصاد مردم کاستی هایی وجود دارد که باید با روی کار آمدن یک دولت قوی برطرف شود.

عزیزی با بیان اینکه، مانند برشمردن عوامل موفقیت باید عوامل کسب نکردن موفقیت را نیز رصد و از آزمون و خطا جلوگیری کرد، گفت: برای داشتن ایرانی پیشرفته، آباد و در تراز انقلاب اسلامی، نیازمند دولت و مجلس انقلابی هستیم که با هم افزایی و تشریک مساعی امور مملکت را با سرعت و درایت پیش ببرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha