• چهارشنبه / ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400032619319
  • خبرنگار : 50180

امام جمعه کرمانشاه:

باید دیگران را به حضور در پای صندوق های رای ترغیب کنیم

باید دیگران را به حضور در پای صندوق های رای ترغیب کنیم

ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: همه ما باید همچون یک ستاد انتخاباتی دیگران را به حضور در پای صندوق های رای ترغیب کنیم.

آیت الله مصطفی علما امروز(26 خرداد) در جلسه برنامه‌ریزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی(6 تا 12 تیر)، حضور گسترده در پای صندوق های رای را یک "نه" بزرگ به دشمنان اسلام و انقلاب عنوان و اظهار کرد: همه ما باید همچون یک ستاد انتخاباتی دیگران را به حضور در پای صندوق های رای و مشارکت در انتخابات ترغیب کنیم و بار دیگر با حضور گسترده و تاثیرگذار خود در برابر دشمنان اسلام و انقلاب و ایران بایستیم و از کشور و اسلام حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز اداره ایران اسلامی متکی به حضور و انتخاب مردم است، گفت: برخورد ما در امورات کشور تاثیر گذار است، لذا همه باید با حضور گسترده و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رای علاوه بر اینکه در جهت بهبود امور گام برداریم، بار دیگر در برابر دشمنان از اسلام و انقلاب دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: امروز ایران اسلامی کشوری پرقدرت است و برای ادامه راه  باید بیدار و بصیر باشیم.

آیت الله علما سپس از برگزاری انتخابات به عنوان یادگار مهم امام خمینی(ره) یاد کرد و افزود: ایشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی با برگزاری انتخابات، مردم را در مقدرات کشور دخالت دادند.

 آیت الله علما با بیان اینکه امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی توازن قدرت را به هم ریخت و با شعار نه شرقی، نه غربی در برابر آمریکا ایستاد و اسلام را حاکم کرد، افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی توان دخالت در کوچکترین  امورات خود را داشتیم، در حالیکه امام(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری انتخابات تحول ایجاد کرد و ما را در همه امورات دخالت داد.

 وی با یادآوری اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حتی خود شاه هم در جریان امور کشور نبود، ادامه داد: با انقلاب اسلامی امام(ره) مردم را وارد همه امورات و قضایا کرد.

وی سپس با اشاره به در پیش بودن هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، به ظلم های آمریکا به ما و جهانیان در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: آمریکا چه در دوران قبل از پیروزی انقلاب و چه بعد از آن به ما و دنیا ظلم کرده و همواره در فکر غارت و چپاول بوده، لذا باید جهانیان را با چهره واقعی آمریکا آشنا کنیم که هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت خیلی خوبی برای آشنا کردن جهانیان با جنایات آمریکا است. 

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha