• جمعه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۹
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1400032820560
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

انتخابات 1400

رئیس کل دادگستری هرمزگان:مشارکت در "انتخابات" مظهر مردم سالاری دینی است

رئیس کل دادگستری هرمزگان:مشارکت در "انتخابات" مظهر مردم سالاری دینی است

ایسنا/هرمزگان رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: مشارکت در "انتخابات" به عنوان مظهر مردم سالاری دینی ، یکی از عرصه‌های بزرگی است که که ملت مقاوم، مؤمن و زمان شناس ایران اسلامی طی چهل و سه سال گذشته همواره آن را در زمره مهمترین وظایف شرعی، ملی و انقلابی خود تلقی می کند.

علی صالحی در گفت و گو با ایسنا، افزود: مشارکت در "انتخابات" به عنوان مظهر مردم سالاری دینی، یکی از عرصه‌های بزرگی است که ملت مقاوم، مؤمن و زمان شناس ایران اسلامی طی چهل و سه سال گذشته همواره آن را در زمره مهمترین وظایف شرعی، ملی و انقلابی خود تلقی کرده و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه عزت، عظمت و اقتدار این مرز و بوم را به رخ جهانیان کشیده است.

وی بیان کرد: اینک که در آستانه آزمونی دیگر و انتخابی بزرگ قرار گرفته ایم، اعضای شورای قضایی و مسئولین، قضات و کارکنان دادگستری و دستگاه های تابعه قوه قضاییه در استان هرمزگان و خانواده هایشان نیز همراه و همگام با اقشار مختلف مردم با حضور گسترده پای صندوق های رأی، ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و لبیک به مقام معظم رهبری به تأسی از شهیدان والامقام و تاریخ ساز انقلاب اسلامی به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با درک عمیق از شرایط حساس و سرنوشت ساز کنونی، بار دیگر دشمنان را نا امید ساخته، وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به منصه ظهور می رسانند.

صالحی اظهار کرد: از کاندیدا و طرفدارانشان انتظار می رود با تبعیت از قانون و رعایت اخلاق حسنه علاوه بر خنثی کردن توطئه های دشمنان و به نمایش گذاشتن وحدت و انسجام ملی، زمینه را برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و همراه با حضور حداکثری مردم فراهم سازند.

وی در پایان گفت: ️ملت رشید و غیور ایران اسلامی، همواره در پرتو همبستگی و پیوند خالصانه با ارزش های الهی ، با صلابت و از خودگذشتگی در جهت حفظ آرمان های حق طلبانه خود ، محکم و استوار ایستاده و توطئه های دشمنان را نقش بر آب نموده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha