• دوشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۷:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400033123372
  • خبرنگار : 50187

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

مسئولان قدردانی خود از حضور مردم در انتخابات را در عمل نشان بدهند

مسئولان قدردانی خود از حضور مردم در انتخابات را در عمل نشان بدهند

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: مسئولان امر باید نسبت به حضور مردم در انتخابات احساس وظیفه بیشتری بکنند و قدردان این مردم باشیم و این قدردانی را در عمل به تصویر بکشیم و با برنامه های مناسب و طرح های مختلف برای آبادانی کشور، دین خود را به این حضور مردم ادا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین"حسن علیدادی سلیمانی" شامگاه 30 خردادماه در گفت و گوی ویژه خبری شبکه استانی کرمان با قدردانی از دست اندرکاران که بستر سالم و مناسب را برای برگزاری انتخابات در استان فراهم کردند، افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی همیشه حساسیت خود را دارد و در این دوره حساسیت نسبت به دوره های قبل چندین برابر افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: هجمه تبلیغاتی سنگینی به وسیله دشمن از ماه ها قبل بر علیه انتخابات آغاز شده بود و می گفتند مردم ایران در انتخابات شرکت نمی کنند و مسئله دوم کرونا بود که در مشارکت مردم تاثیر داشت و می توانست مشارکت را کاهش بدهد به ویژه برخی افراد که آسیب پذیر بودند و از این ناحیه تهدید می شدند.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: مسئله دیگر شرایطی بود که در سال های اخیر بر و بر معیشت مردم حاکم شده و تجریم ها و اشکالات داخل کشور دست به دست هم داده بود و دشمن روی این موارد حساب باز کرده بود و در تحلیل خود اینگونه می گفتند که حضور مردم بسیار کمرنگ است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: اما مردم بصیر و آگاه ایران توانستند همه این ذهنیت بافته شده دشمن را خنثی کرده و حضور پرشوری در انتخابات 28 خرداد داشتند.

وی با اشاره به مشارکت بالای مردم استان کرمان، دیار سردار سلیمانی در انتخابات گفت: سردار سلیمانی محبوب مردم ایران، جبهه مقاومت و مسلمانان آزادی خواه دنیاست و مرقد ایشان در گلزار شهدای کرمان تبدیل به کانون و زیارتگاهی برای خیلی از دلدادگان جبهه مقاومت و هاد و شهادت شده و در یک و نیم سال اخیر علی رغم شرایط کرونایی زائرانی از کشورهای مختلف داشته ایم و حضور مرقد شهید سلیمانی در کرمان در خیلی از معادلات سیاسی اجتماعی تاثیر خود را می گذارد.

علیدادی سلیمانی افزود: با توجه به روحیه و رویه شهید سلیمانی که مردم کرمان با آن کاملا آشنا هستند و وصیت ایشان در امر انتخابات و جایگاه جمهوری اسلامی و اینکه در نگاه ایشان جمهوری اسلامی حرم است، طبیعیست مردم کرمان باید از همه جلوتر باشند و این را نشان دادند و اینها در حضور مردم در انتخابات اثرگذار بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: یکی از ارکان جمهوری اسلامی، جمهورو حضور مردم است و طبیعی است تحت لوای اسلام مردم در این کشور تصمیم می گیرند و انتخابات برگزار می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: دولت ها با سلایق مختلف روی کار می آیند و این جای تبریک دارد که دست اندرکاران انتخابات، با نگاه عادلانه رای مردم را حراست می کنند و آنچه هست همان را منعکس می نمایند.

وی افزود: وقتی مردم با انگیزه جدی و تکلیف محوری وارد صحنه انتخابات می شوند تا رکن جدی جمهوری اسلامی رقم بخورد و حضور خود را به صورت معنادار پای صندوق ها اعلام و نظر و دخالت خود را در کشور اعمال می کنند، مسئولان امر باید نسبت به این حضور مردم احساس وظیفه بیشتری بکنند و قدردان این مردم باشیم و این قدردانی را در عمل به تصویر بکشیم و با برنامه های مناسب و طرح های مختلف برای آبادانی کشور، دین خود را به این حضور مردم ادا کنند.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: ظرفیت نظام اسلامی و مسئولان باید در کنار هم مشکلات مردم را حل کند و فکر می کنم دولت منتخب با همین رویکرد کار خود را آغاز کند.

وی در بخش پایانی سخنانش بیان کرد: سنگین ترین هجمه ها بعد از انقلاب را در این دوره انتخابات شاهد بودیم و شاید دلیل عمده اش این است که در گام دوم انقلاب و در آغاز قرن جدید قرار داریم و انتخابات در جغرافیای اسلامی به ویژه در جبهه مقاومت تاثیر خود را دارد و دشمن این را می داند لذا همه توان رسانه ای خود را گذاشت تا انتخابات ما را کمرنگ کند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: مردم ما علی رغم همه تبلیغات منفی، در انتخابات حضور یافتند و به دشمن پیام دادند که به هیچ وجه تحت تاثیر تبلیغات قرار نگرفتیم و در جبهه شما نیستیم و با حضور در انتخابات، پشتوانه انتخابات و رییس جمهور آینده هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha