• جمعه / ۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400050100125
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

توسط جهاددانشگاهی واحد اصفهان برگزارشد؛ آزمون داخلی آموزش یاران نهضت سواد آموزی در اصفهان

توسط جهاددانشگاهی واحد اصفهان برگزارشد؛
آزمون داخلی آموزش یاران نهضت سواد آموزی در اصفهان

ایسنا/اصفهان آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی در اصفهان همزمان با سراسر کشور امروز جمعه، اول مرداد ۱۴۰۰ توسط جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار شد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: امروز بر اساس مجوز سازمان امور استخدامی کشور به وزارت آموزش و پرورش، آزمون داخلی آموزش یاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سواد آموزی در استان اصفهان برگزار شد.

سید محمد میرپور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امروز (جمعه- اول مرداد) "آزمون داخلی آموزش یاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سواد آموزی و مدرسان طرح امین و معلمان قرآنی قبل از سال ۱۳۹۲"  برگزار شد. این آزمون بر اساس مجوز سازمان امور استخدامی که در اختیار اداره آموزش و پرورش قرار گرفته است و بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و شیوه نامه ای که وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد باید در موعد مقرر برگزار می شد.

وی افزود: افرادی که امروز در این آزمون شرکت کردند در صورت قبولی باید در پودمان های دانشگاه فرهنگیان شرکت کنند و در صورتی که در این پودمان ها قبول شدند به عنوان نیروی آموزش و پرورش مشغول به کار خواهند شد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: در آزمون امروز ۲۷۲ نفر در استان اصفهان شرکت کردند که از این تعدا ۲۳۳ نفر خانم و ۳۹ نفر مرد بودند که شرایط لازم برای شرکت در این آزمون را داشتند. سقف مشخصی برای قبولی در آزمون وجود ندارد و تمام این تعداد در صورت کسب نمره لازم قبول خواهند شد.

میرپور تصریح کرد: آزمون امروز به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد که بر اساس تصمیم سازمان امور استخدامی این آزمون توسط جهاد دانشگاهی و با نظارت آموزش و پرورش برگزار شد و در استان اصفهان، جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با همکاری دانشگاه غیر دولتی شهید اشرفی اصفهانی آزمون داخلی آموزش یاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سواد آموزی را برگزار کردند.

وی با بیان اینکه در آزمون امروز پروتکل های بهداشتی به شکل کامل رعایت شد، خاطرنشان کرد: طبق بازدیدی که انجام دادیم تمام پروتکل هایی که در کنکور سراسری رعایت شد در این آزمون هم رعایت شده بود و تمام صندلی ها با فاصله کافی از یکدیگر چیدمان شده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha