• چهارشنبه / ۶ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1400050604037
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

دستگیری سارقان میلیاردی طلا و جواهر در کیش

دستگیری سارقان میلیاردی طلا و جواهر در کیش

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری سارقان میلیاردی طلا و جواهر در این جزیره خبرداد.

سرهنگ علی اصغر جمالی صبح امروز (ششم مردادماه) در جمع خبرنگاران گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت طلا و جواهرات از منازل مسکونی کیشوندان، دستگیری سارق یا سارقین احتمالی با حمایت دستگاه قضایی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در پی اقدامات پلیسی، متهمان که در قالب سفر خانوادگی به کیش آمده بودند شناسایی و ۳ نفر در این رابطه دستگیر که تاکنون به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی  عنوان کرد: ارزش ریالی طلا ، جواهرات و ارز مکشوفه بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است که با مراجعه مالباختگان، شناسایی و با هماهنگی قضایی تحویل آنان خواهدشد.

جمالی بیان کرد: شناسایی منازل فاقد ایمنی و سرقت از منازل طبقه همکف، اول و ورود بی دردسر به منازل، استفاده از خانه های شبانه به عنوان مخفیگاه، تخریب گاو صندوق و سرقت طلا و ارز انگیزه سرقت از منازل را برای سارقین بصورت خانوادگی افزایش داده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: به مالکین توصیه می شود در حین خروج از جزیره نسبت به رعایت اصول ایمنی پیشگیری از سرقت اموال خود اطمینان حاصل کنند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش تصریح کرد: با توجه به سرقت های سریالی صورت گرفته روند رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد تعدادی از مالباختگان خارج از کیش حضور دارند نیاز به حضور آنان جهت شناسایی اموال و طرح شکایت توسط آنان است.

وی ادامه داد: به مردم عزیز توصیه می کنم اشیاء قیمتی خصوصاً طلا و جواهرات خود را به صندوق امانات در بانک بسپارند یا در جای مطمئن نگهداری کنند.

جمالی خاطرنشان کرد: سارقین بدانند کیش جای امن برای آنان نخواهد بود و قطع به یقین با همکاری خوب مردم از طریق تماس با ۱۱۰ و تأمین نیازهای چون دوربین چهره خوان توسط مسئولین متولی می تواند عامل بازدارنده ای در پیشگیری از سرقت ها در جزیره کیش باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha