• پنجشنبه / ۷ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400050704699
  • خبرنگار : 50223

یک منتخب ششمین دوره شورای شهر یاسوج:

مردم یاسوج در انتخابات شورا برای تغییر رای دادند

مردم یاسوج در انتخابات شورا برای تغییر رای دادند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد یک منتخب به شورای شهر یاسوج گفت: مردم این شهر در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر برای تغییر رای دادند.

عطاالله دانشی در جشن غدیر که در پارک چشمه نباتی یاسوج برگزار شد، افزود: میدان سختی پیش روی منتخبین شورای دور ششم یاسوج است.
وی اظهار کرد: مردم شهر یاسوج به نشاط و شادابی نیاز دارند و باید شاهد پیشرفت و توسعه شهرشان باشند.
این منتخب شورای شهر یاسوج خاطرنشان کرد: خواهش می‌کنم بزرگان و سیاسیون به منتخبین دوره ششم شورای شهر یاسوج راهنمایی دهند و کمک کنند اما در تصمیمات چیزی را به منتخبین تحمیل نکنند و بگذارند منتخبین در میدان انجام کارها از مشورت برخوردار باشند اما برای اجرا دست‌شان باز باشد.
دانشی تصریح کرد: مردم در انتخابات شورای شهر برای تغییر و تحول رای دادند و می خواهند نتیجه ملموس آن را در پیشرفت و ترقی شهر ببینند.
وی ادامه داد: چرا برخی مسائل را تحت عنوان نژاد و جغرافیا مطرح می‌کنید؟ چرا به مسائل قومی و قبیله‌ای دامن زده می‌شود؟ دیوار سفلی و علیا عریض و طویل شده که باید جلوی این مسائل گرفته شود و این دیواره ها برداشته شوند.
این منتخب ششمین دوره شورای شهر یاسوج عنوان کرد: همه باید در کنار هم با اتحاد تفاهم محبت و حمایت جلو برویم.


دانشی بیان کرد: طی چند روز آینده سوگند یاد می کنیم که برای پیشرفت و آبادانی و توسعه شهر قدم برداریم و باید حافظ امانتی باشیم که مردم به ما واگذار کردند.
وی تاکید کرد: خواهش می کنم اجازه دهید با مشورت تصمیم بگیریم اما تحمیل در کار نباشد.

مردم آرامش و دوری از حواشی از شورا می‌خواهند


همچنین حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم عبودی، مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: منتخبین شورای شهر یاسوج در آستانه عید غدیر خم عهد ببندند که با اتحاد و همدلی به الگویی برای سایر شوراهای استان تبدیل شوند چرا که مردم به علاوه بر عمران و آبادی، آرامش و دوری از حواشی از شورا می‌خواهند.
وی با بیان اینکه حواشی و اختلافات در شوراها به نفع مردم نیست، افزود: منتخبین دوره ششم شورای شهر یاسوج باید مستمع باشند و تصمیم بگیرند و نگذارند دیگران برای آنها تصمیم بگیرند.
عبودی تصریح کرد: در شورای شهر نگاه سیاسی جناحی، قومی و قبیله ای نداشته باشید و تنها به مردم نگاه داشته باشید و طوری عمل کنید که مردم آن را لمس کنند.
به گزارش ایسنا، مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: منتخبین شورای ششم شهر یاسوج برای لحظه به لحظه شبانه روز خود فردای قیامت باید پاسخگو باشند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha