• سه‌شنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400072719578
  • خبرنگار : 50223

جزئیات خودسوزی در مقابل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد/دستور ویژه استاندار برای پیگیری ماجرا

جزئیات خودسوزی در مقابل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد/دستور ویژه استاندار برای پیگیری ماجرا

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز سه شنبه ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۰ در فضای مجازی تصویری مبنی بر خودسوزی یک فرزند شهید جلوی بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد.

سید منصور موسوی، مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به انتشار این عکس مبنی بر خودسوزی یک نفر در جلوی بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تایید این حادثه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: یک نفر ایثارگر صبح امروز سه شنبه ساعت حدود ۹ به بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه می کند که مستقیم به پشت بام ساختمان اداره می رود تا خود را از پشت بام به پایین بیندازد که همکاران متوجه او می‌شوند و با صحبت کردن، او را آرام کرده و از این کار منصرف می کنند و مشکلش را جویا می شوند و می‌گوید مشکلم بیکاری است.

وی اظهار کرد: همکاران به او قول می‌دهند که مشکلش حل می شود و می گویند اگر وام اشتغال و یا بلاعوض خواستید به شما می دهیم؛ راضی می‌شود و از ساختمان بیرون می‌رود.

موسوی تصریح کرد: نیم ساعت بعد برمی‌گردد و جلوی درب بنیاد شهید در خیابان اقدام به خودسوزی می‌کند.

وی بیان کرد: پس از این اقدام نگهبانان متوجه می شوند و اقدام به خاموش کردن آتش می کنند و با اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شده و هم اکنون بستری است.

دستور ویژه رئیس بنیاد شهید کشور در پی خودسوزی در جلوی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به ارائه توضیحاتی در خصوص اقدام به خودسوزی یکی از ایثارگران این استان پرداخت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، سید منصور موسوی در این خصوص گفت: صبح روز جاری سه‌شنبه ۲۷ مهرماه یکی از ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور پیگیری درخواست خود به امور ایثارگران استانداری این استان مراجعه کرده است که مسئولین استانداری این ایثارگر را طی نامه ای به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ارجاع می‌دهند.

وی افزود: این ایثارگر پس از مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران در مر حله اول با مراجعه به حوزه معاونت تعاون مشکلات ایشان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت  .

ایشان برای بار اول با حضور در پشت بام ساختمان بنیاد تهدیدبه خودکشی می‌کند که با تلاش و سرعت عمل همکاران بنیاد و مشاوره های لازم  از بروز آسیب‌ جلوگیری می‌شود و سپس با حضور ایشان و اعضای کمیته موارد خاص(کمیته بحران) صورتجلسه ای به منظور حل مشکلات ایشان تدوین  گردید، و اما در ادامه ایثارگر مورد نظر پس از خروج از محوطه ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدایت حراست بنیاد بدرقه شد، نامبرده بعد از چند دقیقه مجددآ در بیرون از فضای بنیاد شهید و جلو درب اصلی بنیاد اقدام به خودسوزی کرده است که متأسفانه در پی این اقدام دچار سوختگی شدید می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در انتها گفت: این شخص ایثارگر به‌ سرعت به بیمارستان منتقل شده است و در حال حاضر اقدامات درمانی برای وی در حال اجراست که امیدواریم شاهد بهبود و سلامتی وی باشیم.

گفتنی است دکتر قاضی زاده هاشمی، معاون رئیسی جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در پی بروز این حادثه دستور ویژه‌ای را به منظور پیگیری سریع این موضوع صادر نماینده ویژه‌ای نیز به این منظور به استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شده است.

دستور ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای بررسی خودسوزی فرزند شهید

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمد زاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی خودسوزی یکی از فرزندان شهدا در این استان دستور رسیدگی دقیق موضوع و برخورد با خاطیان و سهل انگاران را صادر کرد.

وی ضمن ابراز نگرانی و ناراحتی از موضوع پیش آمده، اظهارکرد: فرزندان شهدا میراث ارزشمندی برای نظام و انقلاب هستند و صیانت از آنها دفاع از آرمان های شهدا و انقلاب است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار آسیب‌شناسی و بررسی دقیق و در اسرع وقت در مورد دلایل این خودسوزی‌ شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: پس از بررسی دقیق موضوع، در صورت  بی توجهی به خانواده شهدا و ایثارگران با مقصران برخورد خواهد شد.

وی به مسئولان بنیاد شهید استان به صورت جدی تذکر داد و بیان کرد: بی توجهی به مطالبات و خواسته های خانواده شهدا به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار ورود اداره کل  بازرسی استان و دادستان مرکز استان و دیگر نهادهای مربوطه به قید فوریت در این خصوص شد و بیان کرد: این مهم باید در اولویت بررسی باشد و نتیجه بررسی در اسرع وقت به استاندار گزارش شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۴:۵۸

فقط شعار بلدین

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۲۲:۳۸

این شعار نیست الان تو بیمارستان شهیدبهشتی یاسوج هست 80 درصد هم سوخت

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۵:۰۲

سلام من خودم الان در دوران دفاع مقدس مجروح شدم و کارو کسبی هم ندارم و به امور جانبازان مراجعه میکنم کسی جوابگو نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۵:۰۶

فرزند شهید معظم بود

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۵:۱۶

چرا به وضعیت اقتصادی جانبازان زیر بیست و پنج درصد رسیدگی نمیکنید حتما ماهم درانزارمردم اعتراضات خودرابگوئیم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۵:۲۵

با انشاالله انشاالله گفتن ملت سیر نمیشه.

avatar

حرمت جانبازان وخانواده شهدا اول بایدتوسط پرسنل وکارمندان این اداره حفظ شود که متاسفانه اینطور نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۷:۰۳

اقای استاندار لطف کردند که با فوریت دنبال علت موضوع هستن ولی برادر عزیز رسیدگی به جانباز بودجه نیاز دارد که شماها نمیذارید که به جانباز برسه.از سیاه کردن ملت دست بردارید.ما همه مون دیگه زغال فروش شدیم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۵:۳۲

بخدا حق داشته ظلم دربنیاد غوغا میکنه خدا ازشون نگذره

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۵:۳۴

همه ما جانبازان خسته شدیم من چهار پسر متاهل بیکار دارم چند سال مدارکشان به آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز برای کار خدمات دادم که خبری نیست من چطور میتوانم خرج اینها و بچه هایشان بدم من خودم چند قسط هم دارم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۵:۴۵

باسلام وقتی ما درفقرزندگی میکنم وفرزندان ما بیکار هستند ونمیتوانند تشکیل زندگی بدهند فقر بیکاری گرانی وتورم ومشکلات و معضلات اجتماعی وحوادث تلخ ومهاجرت وتحریم و وانزوای و تخریب همدیگر و تنگی نظرها نتجه آن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۶:۱۲

اگر سرمیز نشسته اید از صدقه سری همین شهدا و ایثارگران است. انصاف داشته باشید و خدا را در نظر بگیرید.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۹:۴۸

شمارابه امام زمان. به ایثارگران وجان بازان جنگ هم توجه کنیدشوهرمنم موج زده ی جنگ است اصلاههیچکاری نکرده دولت

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۶:۱۶

به خدا این بنده خدا حق دارد خودکشی کند از دست این جامعه من فرزند جانباز 30درصد هستم و کار ندارم باتحصیلات لیسانس مهندسی صنایع هستم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۶:۱۷

بنیاد باید از پدر شهید این فرزند شهید خجالت بکشد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۶:۱۸

من هم یک جانباز هستم مستاجر هستم با وامی که بنیاد میدهد شاید با کلی اجاره بشود خانه ای 40 متری اجاره کرد ، آقا ما چه کنیم حتما ما هم باید جلوی بنیاد خودسوزی کنیم آقا بدادمان برسید قیمت خانه سر به فلک کشیده ، آقا چه کنیم.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۶:۲۱

پدر من ایثارگر هست نه حقوق میگیره نه دفترچه هروقت هم مراجعه میکنه میگن پرونده رو فرستادیم تهران

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۶:۳۵

طرح تصویب کردن برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی کسانی که ایثارگری دارند..پدر من 24ماه خدمت کردهدر جبهه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۶:۴۴

کاش ادارات حداقل با توجه به تجارب و مهارت نیروهایشان را چینش میکردن تا با این مشکلات مواجه نشوند اگر فردی که دارای مهارت روابط عمومی خوب و مسلط به روانشناسی می بود می توانست از این اقدام هولناک جلوگیری نماید.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۶:۴۶

مامدیون شهدا و جانبازان وایثارگران بوده وهستیم ولی چنین اقدامی اصلا شایسته نیست هرچند هم فشار روحی حاکم باشه ولی ایمان ما باید چنان قوی باشه که درسخت ترین شرایط دست به چنین اقدامی نزنیم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۶:۴۷

بترسیم از روزهایی که بدترین برخورد با خانواده ایثار گران بشود ، متاسفانه در بعضی از ادارات استان خانواده ایثارگر بها نمیدن.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۶:۵۴

شاید برای صدمین بار باشه که مراجعه کرده باوعده ووعید که مشکل حل نمی سه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۷:۰۱

این کاغذ بازی‌ها سالهاست که ادامه دارد و خانوادهای شهدا، جانبازان وایثارگاران و رزمندگان بخاطر مشغله کاری و نبود شغل از همچیز دارن زده میشن.. لطفا به خانوادهای شهدا، جانبازان و ایثارگران و رزمندگان توجه کنید بخدا اینها همه مظلوم هستن جانشون گرفتن کف دست که من و شما راحت زندگی کنیم الان فرزندان ایثارگران و رزمندگان که آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستن یا بیکارن یا درشرکت های پیمانکاری با حقوق ناچیز کار میکنن و پیمانکار ها حقشون میخورن... لطفا کمکشون کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۷:۰۵

این وضعیت ایثارگرانی هستند که بهشون نظام و همه مدیونیم وای به حال خودمون

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۷:۰۹

کسیایی را که صدام نتونست بکشه شما کشتید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۷:۱۱

سلام بخدا

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۷:۱۱

سلام بنده جانباز ۵۰ درصد هستم قطع پا اعصاب روان اجاره نشینم خدمات درمانی صفر ولی قول و وعده های الکی زیاد دیدار سرکشی ۶ساله تعطیل مگرباحقوق ۷ ملیون میشه برای امسال ما پا و سلامتی والا اگر سالم بودم کارگری میرفتم صاحب خونه بودم لاعقل

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۷:۱۳

اون موقع که جوان بودیم درس وخانواده را گذاشتیم رفتیم جنگ آخر جنگ مجروح شدم ۲سال یکسره بیمارستان بودم بعدش برای کار۲سال دویدم آخرش گفتم تصادف کردم تا کار گیرم اومد وقتی میگفتم جانبازم با لبخند ردم میکردن اون که چهل سال پیشه ببین الان چی شده

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۷:۱۳

همه آدما طاقتشون یکی نیست اینقدر ازاین قولها الکی دادند که به اینجا رسیده انها چرا جلوتر اینکارا نکردن میخوان بگن بودجه نیست من خودم جانبازم تنها جایی که مارا قبول ندارند همان بنیاد است بعد از ۱۰۰دفعه کک رفتم بنیاد بدون اینکه به من بگن بعد ۱۰سال تازه فهمیدم جانباز ۲۵ درصد هستم آخه آدم دردشو به کی بگه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۷:۲۱

به جناب قاضی زاده هاشمی بفرمایید بنیاد شهید وامور ایثارگران توش خودمون راکشته بیرونش مردم اسم ایثارگر که میاد میگن شما چتون کار خودرو مسکن حقوق ازبنیاد میگیرین کشور مال شماست

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۷:۴۴

کار از ایشالا ماشالا گذشته با هی شیر هی شیر کار جلو نمیره

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۸:۱۷

اینم از وضعیت خانواده های ایثارگران متاسفم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۹:۰۴

منم تک فرزند شهیدم، افراد جامعه فکر میکنن ک آقا زاده ها ما ها هسیم،،،،ولی نمیدونن ما از همه بیچاره تریم نه پ‌تی نه پناهی

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۲۰:۳۲

فرزند ایثارگران و ایثارگران اکثرشون بیکارن وهیچکس هم به فکرشون نیس متاسفانه کاش مسولین یه فکری بحالشون کنن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۲۱:۵۹

نمیدانم چه بگویم..ایکاش درمراکزبنیادشهیدراهمان بدن ..

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۰۱:۰۸

کاش زنده میماند، خدا شفاش بده.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۸:۵۷

من 6سال است درخواست وام داده ام یکبارگفتندبوجه ای آمده به سه نفر که قبل شمابودنددادیم اگرامدباشه شمابگویدان سه نفرچندسال اسم نوشته اند؟؟(استان فارس )

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۹:۰۵

شاید رسیدگی بشه و بفهمن چه اتفاقی تو بنیاد شهید استان داره میفته

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۹:۱۷

چیزی به پایان عمر ایثارگران نمانده صبوری کنید همه با بدبختی و درد خودشون می‌میرند ۳۶ سال با درد و رنج جنگ دارم زندگی میکنم بی حقوق و امتیاز تا بمیرم با به یدک کشیدن ۱۰ درصد جانبازی!!!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۹:۳۵

سلام ۵۶ سال دارم جانباز هستم سه سال هست اقدام برای حقوق کردم اما خبری نیست احمد رضا از مشهد مقدس

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۹:۴۰

بخدا در حق این بچه‌ها بی‌تفاوت بودن ظلم بزرگیه، این عزیزان پدر و اعضای نزدیک خودشونو توی جنگ برای دفاع از کشور فدا کردن و الان حق دارن امتیاز بیشتری داشته باشند. من فقط با سهمیه درسی مخالفم وگرنه کمک کاری و پولی برای این عزیزان باید توی اولویت باشه.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۹:۴۱

۱۰ساله در خواست اشتغال دارم چند بار رفتم با اخلاق خیلی بدی رفتار کردن و آخرین بار با گریه از بنیاد شهید بندرعباس اومدم بیرون ...

avatar

بله دوستان یه عده بجای اینکه حامی این خانواده ها باشند بخاطر حسادت وبخل ورزیدن سنگ اندازی میکنن طبق قانون به ازای سال اول ۱۲درصدوبقیه سالها۴درصدجانبازی میدهند پزکان کمیسیون بنیاد برای بنده ۵۸درصد جانبازی زده اما یک نفرکه خودرا بالاتراز نظرهمه مزشکان میداند۵۸درصدرو تغییرداده به۴۰درصد یعنی درعمل برای عوارض جبهه وجنگ وموج انفجارو۶درصد به بنده دادن کجای عقل این درصدرو قبول میکند خواهشمندم رسیدگی کنید مشهدمنطقه ۱

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۹:۴۷

کمک نمیکنند بودجه ندارند فقط سر کار میزارند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۱۹:۵۵

یه جانباز۲۵درصد جبهه ای ماهی ۲میلیون میدن . اینم شد حقوق .خواهشن اینم واریز نکنید و منت سر جانباز نذارید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۲۰:۰۷

بخدا خیلی خسته شدیم از بیکاری 😭

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۲۰:۴۴

سلام به تازگی نامه می‌خواهیم از بنیاد شهید بگیریم می‌نويسند اعلام هویت. ارزش ایثارگران درنامه همینه؟ نامه برای اشتغال و هرکار اداری می‌خواهیم می‌نویسند اعلام هویت

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۲۰:۴۷

به اسم جانباز ۷۰درصد ماشین وارد میکنن به کام خودشون اگه راست میگین به همه ایثارگران ی حقوق مناسب ی سرپناه مناسب برای خانواده هاشون بدین مگه اون موقع برای دفاع از میهن درصد مهم بود

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۲۱:۰۴

سلام.من خودم یاسوجی هستم..بخدا قسم اکثر ا اداره جات اصلا جواب ادمو نمیدن،فقط باید ظاهری عروسکی وآرایشی داشته باشی تا جوابت بدن...بخدا قسم مطالب بالا کامل دروغه...این بدبختو اگه جوابش میدادن اینکارو نمیکرد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۲۱:۰۹

هرچه انقلاب اسلامي دارد از بركت مجاهدت شهدا و ايثارگران است . امام خميني(ره)... قابل توجه دولت و بنیاد شهید

avatar

سلام بخدا من هم چندساله مراجعه می کنم به بنیاد فقط امروز و فردا می کنند به داد این قشر بدبخت ایثارگر برسید واقعا مسئولین این ارگان توجه ای به ما ندارند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۲۱:۲۶

سلام به چه راحتی با جان ایثارگران با زی می کنند همش شده پارتی بازی چرا باید ایثارگر بیکار باشد بعدش نمایندکان محلس ومدیران کل باید فرزندان فامیل ودوستاندخودرا سر کار ببرند اخرش این می شود خودسوزی فرزند شهید خدا از بی خیالان مسئولین به ایثارگران نگذرد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۲۱:۴۱

فقط توااین استان پارتی کلفت میخواد تا بری سرکار افسوس چقدر فرزند جانباز بیکار هست باید چیکار کنن به کی پناه ببرند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۲۱:۴۲

متاسفانه این وضعیت اکثریت ما خانواده های شهدا است به نام ما فرزندان شهید و جانباز این یادگاران جنگ چه پست های که نمی گیرند . بلطور مثال برادر من که چند ساله بیکاره چندین بار به بنیاد شهید تبریز مراجعه کرده که فرمودند خودت برو کار پیدا کن ما برات معرفی می دیم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۲۲:۱۱

کارت ایثارگری که سالهاست ماگرفتیم وپرونده ودکتررفتیم وقرارشدجانبازی نیزبدهندفقط مقداری پول نیزخرج کردیم وریالی به من سودی نرساندند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۲۲:۳۴

با سلام علت وجوداین گونه مشکلات اینه که کارمندان اداره بنیاد شهید غیر از رزمنده و دفاع مقدسی و ایثارگر و خانواده شهدا هستند و هرگز مشکلات این خونواده ها را درک نمیکنند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۲۳:۰۴

سلام من فرزند ایثارگرم و واقعا تاحالا هیچ کمکی از سمت ارگانها به ما نشده، ۵برادر و دو خواهر هستیم که به سختی درس خوندیم، الان من فوق لیسانس زبان دارم و متولد ۱۳۶۵متاسفانه اصلا ترتیب اثری نمیدن، تورو خدا بخاطر خدا هم که شده نذارید کسایی که این همه تلاش کردن بدون نتیجه باشه، اگر پیام‌های همه رو میخوید لطفا ترتیب اثر بدید.۰۹۳۰۰۶۹۱۰۴۵

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۲۳:۱۲

سلام حتماکاربنده خدارا درست نکردن که اقدام به خودکشی کرده بایدمسولان بنیاداستان جوابگوباشن ازدادستانی انتظار ورودبه پرونده را داریم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۲۳:۱۸

بیکاری خیلی بده حتی برای همون خانم ها که مستقل نیستن ، رفتیم دانشگاه درس خوندیم بعدش بنیاد شهید میگه برید بخونید تو ازمون شرکت کنید اخه کسی نیست بگه ما خودمون بخونیم تو آزمون شرکت کنیم آنوقت بنیاد شهید این وسط چیکار میکنه.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۲۳:۲۰

منم فرزندشهیدهستم ساکن استان فارس وجهرم مدرک لیسانس دارم ۵ساله دنبال کارهستم حتی بنیادتهران هم رفتم ولی هیچ کس مشکلم حل نکرده فقط بلدن شعاربدن.هزارتامثل من هست بیکاروبدبخت

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۲۳:۲۷

ای بدبخت هم بگذاشتید سر کار

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۲۳:۴۵

من فرزند شهیدم بیکارم، آزمون سنجش هم شرکت کردم قبول هم شدم، اما استخدام نمیکنن، نمیدونم چیکار کنم، پیش کی برم؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۲۳:۵۰

واقعاً فقط دروغ میشویم در ادارات بنیاد شهید خون به جگر شدیم من عاجزانه ازمقام معظم رهبری تقاضای برخورد قاطع دارم

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۲۳:۵۱

متاسفم برا مسولین استان کهگیلویه وبویراحمد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۷ ۲۳:۵۹

با سلام خدمت اداره مربوطه به داد فرزندان شهدا برسید واقعا متاسفم واس اداره بنیاد شهید که همین سهل انگاری باعث چنین حوادثی میش

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۰۰:۰۵

خدا به داد خانوادش برسه

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۰۰:۲۱

قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران شرکتی ابلاغ شده اما بیشتر جاها عمل نمی کنند وبه قانون احترام نمی گزارند و کسی هم نیست که رسیدگی کنند و برخورد کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۰۲:۱۵

متأسفم.

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۰۲:۳۵

اقای مدیر پدر این فرد شهید شد تا تو اینجا باشی و پسرش در حال مرگ، استعفا بده کمترین کاره اقا

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۰۲:۳۸

اقایان بسه تعداد معدودی از خانواده شهدا سر کارن بقیه در فقر زندگی میکنند این همه پول کجا میره حقشونه بهشون برسید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۰۴:۰۴

لابد جواب درستی بهش ندادن وگرنه کسی با قول همکاری از طرف مقابل دست به چنین کاری نمی زند .صددرصد بهش گفتن شغل یا کار تی خدا بی حالو بره بشین منه حونت

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۰۵:۱۷

فرزند شهید بود جانباز هم شد در دفاع از حقش خودسوزی کرد کاش گوش شنوایی باشد

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۰۵:۴۸

وقتی کارد به استخوان بخورد درد میاد!

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۰۹:۴۷

بی عدالتی وپارتی بازی بیداد می کند اگر به ارکان قدرت وسرمایه وصل نباشی وجه سیاسی نداشته باشی گوش مسئولین لال وانانیکه امام صاحبان انقلاب می نامیدشان خبری نیست دلسوزان تا دیر نشده کاری کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۸ ۱۱:۴۲

استاندار باید مشکل اشتغال فرزندان شهدا را حل کند ،کسی به حرف مدیر بنیاد گوش نمیکند

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۹ ۱۰:۰۰

با سلام خسته نباشید خدمت مسولین زحمت کش .برای رضای خدا فروش سهام عدالت روش مستقیم شروع کنید خیلی وقته جلو فروشش گرفتن توروخدا پیگیری کنید باتشکر

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۹ ۱۴:۵۵

باید تک تک به مشکلات خانواده ی ایثارگران رسیدگی جدی شود این فرزاندان سرمایه گرانقدر این سرزمیند نباید آنهارا رها کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۹ ۱۶:۴۹

این سرنوشت همه خانواده شهداست چون هیچ مسئولی دربرابراین قشرازجامعه احساس مسئولیت نمی کنند وماروازهرطرف تردمی کنن

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۲۹ ۱۸:۰۹

سلام. فرزندان شهدا و جانبازان چه گناهی دارند جانشون رو گذاشتن برای این مملکت. باید برسن به وضیعتشون

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۳۰ ۱۸:۵۹

کی به درخواست ها رسیدگی می شود

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۰۱ ۱۱:۲۶

بنیاد هیچ کاری برای فرزندان و همسران شهدا نمیکنه. فقط اسمش هست که فرزندان و همسران شهدا در رفاه اند