• سه‌شنبه / ۲۷ مهر ۱۴۰۰ / ۲۱:۵۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400072719994
  • خبرنگار : 50189

از فلوچارت بیانیه گام دوم انقلاب با حضور فرمانده کل سپاه در کرمان رونمایی شد

از فلوچارت بیانیه گام دوم انقلاب با حضور فرمانده کل سپاه در کرمان رونمایی شد

ایسنا/کرمان فلوچارت قرارگاه عملیاتی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و قرارگاه های جهادی محرومیت زدایی شرق و جنوب استان کرمان با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از مسئولین استان رونمایی شد.

سردار"حسین معروفی" فرمانده سپاه استان کرمان غروب  ۲۷ مهرماه در مراسمی با عنوان طرح اعتلای بسیج و رونمایی از سه قرارگاه اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در  استان کرمان با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیج یک فرهنگ است و اگر کسی آن را در خود نهادینه کند، درون رزم قوی می شود که به طبع آن برون رزم هم قوی خواهد شد.

وی بسیج را تکیه گاه دلسوزان و دغدغه مندان دین و انقلاب دانست و بیان کرد: بسیج در عرصه های فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، اجتماعی، تعلیم و تربیت، فرماندهی و مدیریت، هنری، فضای مجازی و ... انجام وظیفه می کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ویژگی های بسیجیان را همانند ویژگی های بسیجیان دوران دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: امروز حضور در صحنه نبرد و جهاد برای امیدآفرینی و مبارزه حقیقی با آمریکا، مجاهدت و ایمان، بصیرت، صبر و ولایتمداری، اخلاص و مردم داری در وجود بسیجیان موج می زند.

وی اظهار کرد: بسیج استان کرمان و فرماندهان دغدغه مند در پایگاه ها و اقشار برای حضور در همه عرصه های ابلاغی فرماندهی کل سپاه سر از پا نمی شناسند و در جریان ویروس کرونا پا به پای نظام سلامت در مبارزه با کرونا کار کردند.

معروفی ادامه داد: در حوزه اقتصاد مقاومتی با همه مشکلات دولت قبل و بسترسازی امروز و بانک های عامل و ... بسیج همه تلاش خود را برای مراقبت از سفره های مردم می کند و در حوزه دفاعی، گشت های رضوی در همه عرصه ها به کمک ناجا در صحنه هستند و امسال با وجود ۱۱ شهر امنیتی استان، اما هیچ اتفاقی در انتخابات نیفتاد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مدیریت مؤمنانه، انقلابی و جهادی بودن را سرلوحه کار بسیج و سپاه برای حل مشکلات مردم دانست و بیان کرد: بر مسجد محوری اصرار داریم که جای بسیج و پایگاه بسیج در مسجد است.

وی در پایان از رونمایی از فلوچارت دو قرارگاه محرومیت زدایی در جنوب و شرق استان کرمان با هدف اولویت بندی خدمات گروه جهادی، رعایت عدالت در خدمات در قالب قرارگاه، ساماندهی و ریل گذاری خبر داد و گفت: قرارگاه سوم، عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب است زیرا احساس می کنیم بیانیه بر زمین مانده و انگیزه ای در دو سال اخیر در سیستم اجرایی وجود نداشته است.

معروفی گفت: این قرارگاه را ذیل مجمع عمومی بسیج فعال می کنیم و همه نخبگان در آن جای دارند و از همه نخبگان استفاده می شود تا بیانیه گام دوم که بزرگی ملت ایران در آن دیده شده را عملیاتی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha