• شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۰ / ۰۸:۵۳
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400080100098
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

از امروز اجرایی می‌شود؛

ممنوعیت ورود کارمندان واکسن نزده به ادارات خراسان جنوبی

ممنوعیت ورود کارمندان واکسن نزده به ادارات خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از اجرای دستورالعمل ممنوعیت ورود کارمندان واکسن نزده به ادارات از امروز؛ یکم آبان ماه خبر داد.

دکتر محمد دهقانی، شب گذشته ۳۰ مهر گفت: دستورالعمل ممانعت از ورود کارمندانی که حداقل یک دوز واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند به تمامی ادارات استان ابلاغ شده و از امروز جرایی می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، وی افزود: با عنایت به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، از امروز؛ اول آبان ماه از حضور کارمندانی که بدون دریافت واکسن در محل کار حضور می یابند (به جز مواردی که به تجویز پزشک دریافت واکسن زیانبار تشخیص داده شود) ممانعت به عمل خواهد آمد و مطابق مصوبه سی و سومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و بخشنامه این سازمان اقدام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir  نسبت به دریافت کارت واکسن دیجیتال اقدام کنند.

دهقانی از لغو دورکاری در تمامی واحدهای تابعه دانشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: مطابق این بخشنامه، با توجه به بهبود شرایط کشور از نظر واکسیناسیون در مقابل ویروس کرونا، ضروری است همه کارمندان در محل کار خود حضور منظم داشته باشند و دورکاری در تمامی واحدهای تابعه دانشگاه لغو است.

ممنوعیت حضور کارمندان ادارات بدون کارت واکسیناسیون

محمد حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی نیز از ممنوعیت حضور کارمندان در ادارات و دستگاه های اجرایی استان بدون کارت واکسیناسیون خبر داد.

وی گفت: حضور کارمندان ادارات و دستگاه های اجرایی بدون ارائه کارت واکسیناسیون ممنوع است و برای کارمندانی که مستندات تزریق واکسن را به همراه نداشته باشند، غیبت لحاظ می‌شود.

حسینی تأکید کرد: سازمان اداری و استخدامی کشور، طی بخشنامه ای ضمن اعلام لغو کامل دورکاری کارمندان، ورود افرادی که واکسن کرونا نزده‌اند را به محل کار ممنوع اعلام کرده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: طبق بند چهارم این بخشنامه، از امروز شنبه اول آبان‌ماه، حضور کارمندانی که حداقل یک دوز واکسن کرونا را دریافت نکرده باشند، ممنوع است.

حسینی ادامه داد: با کارمندانی که بدون دریافت واکسن کرونا در محل کار خود حاضر شوند، مطابق جزء الف بند یک مصوبه ستاد ملی کرونا در ۲۵ مرداد ۹۹ برخورد خواهد شد.

وی تزریق واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دو موضوع مورد تأکید در کنترل بیماری کرونا خواند و گفت: این دو مسئله مهم باید در ادارات و دستگاه‌های اجرایی بیش مورد توجه قرار گیرد و تمامی کارکنان می‌توانند با مراجعه به سایت salamat. gov. ir کارت واکسیناسیون خود را دریافت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha