• سه‌شنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400081108409
  • خبرنگار : 50163

سرپرست فرمانداری خرم‌دره:

عقب‌ماندگی‌های خرم‌دره جبران‌ شود

عقب‌ماندگی‌های خرم‌دره جبران‌ شود

ایسنا/زنجان سرپرست فرمانداری خرم‌دره گفت: خرم‌دره دارای عقب‌ماندگی‌هایی در برخی از حوزه‌ها است که این عقب‌ماندگی‌ها باید جبران‌ شود.

فیاض محبی ظهر امروز (۱۰ آبان‌ماه) در دیدار و نشست با اعضای شورای راهبردی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در خرم‌دره با اشاره به وجود شرایط خاص و فشار اقتصادی بر مردم و قدر نهادن حضور ارزشمند آنان در پای صحنه انتخابات، گفت: شرایطی در کشور به وجود آمده بود که مردم تحت فشار اقتصادی و دشواری‌هایی بودند، اما علی‌رغم همه مشکلات به ندای رهبر معظم انقلاب برای حضور در پای صندوق‌های رای لبیک گفته و حضور ارزشمندی را رقم زدند.

وی با تاکید بر ضرورت نهایت بهره‌گیری از فرصت‌ها برای جبران عقب‌ماندگی‌ها و خدمت بیشتر به مردم شهرستان، افزود: خوشبختانه امروز در سایه ولایت مقام معظم رهبری و هماهنگی سران سه قوه، انسجام و رایحه خدمت شکل گرفته و بنا بر این است که وضعیت موجود بهبود یابد.

این مسئول با تاکید بر اینکه خدمت به مردم تکلیف سنگینی است که بر عهده مسئولان گذاشته شده است، ادامه داد: فرصت‌های خدمت مانند برق و باد می‌گذرند، پس مسئولان باید بدون اتلاف وقت با اقدامات جهادی و انقلابی در تلاش برای حل مشکل مردم پای کار باشند.

محبی با بیان اینکه برای جبران برخی از کاستی‌ها در شهرستان اولویت‌سنجی انجام شده و برای رفع نیازها بر حسب اولویت‌ها تلاش خواهد شد، ادامه داد: در این راستا باید از ظرفیت‌ها، مطالبات و خدمات به نفع مردم و شهرستان بهره برد تا شعار انقلابی و جهادی برای مردم ملموس باشد.

سرپرست فرمانداری خرم‌دره با تاکید بر پرداختن به مشکلات مردم نباید از ظرفیت نیروهای انقلابی و جهادی غافل بود، متذکر شد: با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های استانی، شهرستانی و ملی و نیز ترسیم برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای پیشبرد اهداف در خرم‌دره، تلاش می‌شود که در این راستا از ظرفیت موجود نیروهای جهادی و انقلابی استقبال می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون ملت از دولت و نیروهای انقلابی و جهادی انتظار تغییر و عملکردی شایسته  به نفع مردم را دارند، خاطرنشان کرد: باید با روحیه جهادی و نشان دادن عملکرد مطلوب در بخش‌های مختلف عملاً شیرینی تحقق شعارها را به مردم چشاند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha