• سه‌شنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400091612484
  • خبرنگار : 50177

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان:

دانشجویان به دنبال شعار "ما می‌توانیم" هستند

دانشجویان به دنبال شعار  "ما می‌توانیم"  هستند

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: دانشجویان به دنبال شعار "ما می‌توانیم" هستند.

دکتر ایرج نیک‌پی در گفت‌وگو با ایسنا و با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو با بیان اینکه دانشجویان جوانانی پر شور با نشاط و امیدوار به آینده و آینده سازند که به میهن ایرانی- اسلامی خود عشق می‌ورزند و از تمامیت ارضی آن با جان و دل حفاظت خواهند کرد، تصریح کرد: دانشجوی در تراز انقلاب روحیه‌ای امیدوار داشته و در پی تحقق شعار "ما می‌توانیم" است زیرا ایمان دارد که می‌تواند.

وی بیان کرد: با توجه به اصول "ما می‌توانیم"، "علم‌آموزی" و "اخلاق‌گرایی و گرایش به معنویت" انتظار می‌رود دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی این اصول را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

دانشجوی در تراز انقلاب نهایت سعی و تلاش خود را صرف کسب دانش و اخلاق اسلامی کند

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان عنوان کرد: ضرورت دارد دانشجوی در تراز انقلاب نهایت سعی و تلاش خود را صرف کسب دانش و اخلاق اسلامی کند تا بتوانند دانسته‌های خود را در راه پیشرفت جامعه اسلامی ایران به کار ببندند.

نیک‌پی گفت: این دانشجویان دانش‌آموختگان ماهری خواهند شد که فعالیت‌های حرفه‌ای در بخش‌های فرهنگ و هنر، خدمات(و مدیریت)، کشاورزی و صنعت در دست خواهند گرفت وعملکرد این دانشجویان با توجه به رسالت دانشگاه بیشتر جهادی خواهد بود.

ایجاد بستر از جمله فضاسازی مناسب و تدارک آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های لازم جهت عملیاتی کردن آموخته‌های دانشجویان امری ضروری است

وی تاکید کرد: ایجاد بستر از جمله فضاسازی مناسب و تدارک آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های لازم جهت عملیاتی کردن آموخته‌های دانشجویان امری ضروری است و البته صرف وجود امکانات نمی‌تواند تضمین کننده کیفیت آموزشی باشد، لذا با گزینش مدرسین واجد شرایط می‌بایست امکان یادگیری بهتر دانشجویان را فراهم ساخت.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان یادآور شد: این دانشگاه با راه‌اندازی رویدادهای شتاب و ایجاد مراکز نوآوری در کنار شرکت‌های صنعتی شرایطی فراهم کرده تا رفته رفته صاحبان ایده که اکثرا جوانان و دانشجویان هستند در این مراکز حضور یافته ایده و برنامه‌های خود ارائه و به صاحبان صنایع عرضه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha