• چهارشنبه / ۱۷ آذر ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400091713155
  • منبع : نمایندگی سمنان

چتر حمایتی کمیته امداد بر سر دانشجویان، طلاب و استعدادهای برتر سمنانی

چتر حمایتی کمیته امداد بر سر دانشجویان، طلاب و استعدادهای برتر سمنانی
عکس تزئینی ست

ایسنا/سمنان معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از حمایت‌های این نهاد حمایتی از ۴۴۲ دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد و گفت: برای ۱۷۳ دانش‌آموز کنکوری در سال ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی تحصیلی شده است.

سعید اسعدی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان با تشریح خدمات کمیته امداد به دانشجویان نیازمند، افزود: در حال حاضر ۴۴۲ دانشجو  در استان سمنان از خدمات فرهنگی و تحصیلی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

وی در ادامه داد: ۷۰نفر از این دانشجویان در مقطع کاردانی، ۳۱۱ نفر کارشناسی، ۲۱ نفر کارشناسی ارشد و ۶ نفر در مقطع دکتری مشغول به تحصیل هستند.

اسعدی با اشاره به حمایت از طلاب نیازمند در استان، تصریح کرد: دراین ‌بین، این نهادمقدس حمایت از ۳۴ طلبه را عهده‌دار است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد با اشاره به شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر در جامعه هدف،تأکید کرد: این نخبگان درزمینهٔ های علمی و پژوهشی، ورزشی، فرهنگی، هنری و اختراعات دارای جایگاه ویژه ای هستند.

اسعدی خاطرنشان کرد: ۱۱۳ نفر از دانش‌آموزان کنکوری سال ۱۴۰۰، با حمایت های همه جانبه کمیته امداد و  کسب رتبه‌های برتر به دانشگاه‌ راه یافتند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از برنامه‌ریزی تحصیلی برای آمادگی کامل ۱۷۳ دانش‌آموز کنکوری در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: علاوه بر رصد میزان مطالعه، تست زنی و  کلاس‌های آنلاین کنکور،  شرکت دانش‌آموزان در کلاس‌های کنکور به صورت  برون سپاری انجام می شود.

وی با اشاره به انواع خدمات کمیته امداد ویژه دانشجویان نیازمند، خاطرنشان کرد: تأمین هزینه تحصیل دانشجویان موردحمایت در دانشگاه‌های دولتی، کمک به تأمین بخشی از شهریه دانشجویان در دانشگاه‌های شهریه‌ای، ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک‌هزینه شرکت در مسابقات، همایش‌ها و جشنواره‌ها ازجمله خدمات کمیته امداد به دانشجویان تحت حمایت است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد افزود: همچنین ارائه خدمات فرهنگی و تربیتی، تشویق و تجلیل از رتبه‌های برتر تحصیلی و علمی و ارائه خدمات اشتغال به فارغ‌التحصیلان از دیگر خدمات این نهاد به دانشجویان نیازمند است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha