• پنجشنبه / ۱۸ آذر ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400091813902
  • خبرنگار : 50126

تاکید استاندار ایلام بر همکاری دستگاه‌ها برای حل مشکلات مردم

تاکید استاندار ایلام بر همکاری دستگاه‌ها برای حل مشکلات مردم

ایسنا/ایلام استاندار ایلام بر همکاری دستگاه‌ها برای سرعت گرفتن حل مشکلات مردم تاکید کرد.

" حسن بهرام‌نیا" در جلسه شورای قضایی استان با بیان اینکه وحدت، انسجام و همکاری خوبی بین همه دستگاه ها در کشور و در استان وجود دارد اظهار کرد: باید تلاش کرد این همدلی و همراهی رافع مشکلات جامعه و توأمان بستری برای رفاه و آرامش و سعادت مردم فراهم آورد.

وی گفت : باید تلاش کرد این وحدت وانسجام به یک هدف راهبردی در دستور کار همه دستگاه‌ها قرار گیرد تا هم موجبات رضایت خلق و و هم رعایت خدا فراهم گردد.

استاندار ایلام با تقدیر از دغدغه مندی دستگاه قضا در خصوص حل مشکلات جامعه، ابراز داشت: با بهره گیری از همه ظرفیت های مادی و معنوی می توان ضمن تقویت بنیان های دستگاه قضا، امنیت، آرامش و آسایش مردم را فراهم آورد. 

بهرام نیا با بیان اینکه قوانین ساخته دست بشر و منبعث از قانون اساسی و احکام اسلامی است و توسط خود مردم نیز تایید شده، ضرورت دارد در صدور احکام خاصه در حوزه بازرسی حق و حقوق مردم در گیرودار قانون پایمال نگردد و آرای صادره با رافت اسلامی همراه گردد.

وی در پایان گفت: مسوولان قضایی استان در کنار خدمت رسانی به مردم، تسریع در ارائه خدمات را نیز مدنظر داشته باشند.

رییس کل دادگستری استان نیز در این نشست ضمن ارایه گزارشی از عملکرد دستگاه های قضایی استان، گفت: در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری دستگاه های متولی، اقدامات ارزشمندی انجام شده است که شاهد نتایج مطلوب آن هستیم.

علی دهقانی افزود: خدمات شوراهای حل اختلاف توسعه یافته و با پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه گذاری مشروع، موانع تولید در استان تا حد زیادی مرتفع شده است.

وی گفت: همچنین در حوزه تنظیم بازار با همکاری اداره تعزیرات حکومتی نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

رییس کل دادگستری گفت: سال گذشته پروژه زندان جدید پس از گذشت ۱۸ سال از شروع ساخت آن، به بهره برداری رسید و زندان از محیط شهری به خارج از شهر منتقل شد.

وی در ادامه به مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان نیز اشاره کرد و افزود: تخصیص اعتبارات به دستگاه های قضایی در این سفر برای توسعه خدمات قضایی در استان مصوب شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha