• دوشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۰ / ۱۹:۲۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1400101309841
  • خبرنگار : 50448

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

اقتدار منطقه‌ای ایران با دست توانمند سردار سلیمانی شکل گرفت

اقتدار منطقه‌ای ایران با دست توانمند سردار سلیمانی شکل گرفت

ایسنا/بوشهر معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: بدون ایران هیچ مساله‌ای در منطقه سامان نخواهد گرفت و این اقتدار و قدرت منطقه‌ای ایران است که با دست توانمند سردار سلیمانی شکل گرفت.

سردار محمد انگالی امروز در مراسم گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی در سالن همایش‌های پتروشیمی زاگرس در منطقه پارس جنوبی با بیان اینکه این جهان باید یا محل جولان لیبرالیسم و یا زمینه برای تبلور و رونق و گسترش اسلام باشد، اظهار کرد: اکنون یک مبارزه تمام عیار بین لیبرالیسم با اسلام در جریان است و حکومت اسلامی ایران صحنه زندگی را بر لیبرالیسم غرب تنگ کرده است.

وی فلسفه وجودی لیبراسیم نابودی اسلام دانست و تصریح کرد: برای اینکه اسلام باشد، لیبرالیسم نیز باید مانند کمونیسم برچیده شود.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه قدس یادآور شد: در جریان انقلاب اسلامی ایران دشمنان به یکباره متوجه شدند که شعله‌های آتشین انقلاب برخی کشورها متبلور شده و تمام داشته‌های آنها در حال سوختن است. در این عرصه مبارزانی پیدا شدند که تاریخ هیچگاه به خود ندیده است.

انگالی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های سردار سلیمانی مردمی بودن، رفاقت و صمیمیت با رزمندگان بود، چرا که شهید سلیمانی گمان می‌کرد از قافله شهدا جامانده است. این سردار شهید با تمام وجود به دنبال شهادت بود و در نهایت به شهادت به عنوان آرزوی دیرینه خود دست پیدا کرد.

وی عنوان کرد: با وجود همه دسیسه‌های غرب از ۲۲ بهمن ۵۷ تاکنون علیه انقلاب اسلامی اما این گفتمان و تفکر دودمان لیبرالیسم غربی را به آتش خواهد کشید.

همرزم سردار شهید سلیمانی گفت: امروز یکی از جنبه‌های عزت و قدرت ایران اسلامی مباحث منطقه‌ای است که در مذاکره غیرمستقیم با آمریکا از طریق اروپا نیز این موضوع از سوی غرب مورد توجه قرار گرفته است. اکنون بدون لحاظ ایران هیچ مساله‌ای در منطقه سامان نخواهد گرفت و این اقتدار با دست توانمند سردار سلیمانی شکل گرفت.

انگالی بیان کرد: در جریان برجام وقتی دشمن دید نتوانسته هر چه در ایران است را از بین ببرند ترامپ به ناچار از برجام خارج شد.

وی  اظهار کرد: اگر برد موشک‌های ایران به ۳۰۰ کیلومتر هم برسد باز هم دشمنی‌ها ادامه خواهد یافت زیرا در موضوع اصلی استکبار با ایران بحث‌های منطقه‌ای نیست بلکه اسلام است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس نیز در این آیین گفت: مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی متعلق به سید شهدا است چراکه بانی این جمع شدن‌ها فردی است که همه لحظات عمر خود را وقف راه امام حسین و برافراشته شدن پرچم سید شهدا کردند.

متین دیداری تصریح کرد: غربی‌ها بدانند اگر آنها به ملکه و خانواده‌های پادشاهی افتخار می‌کنند، ایرانی‌ها به فردی از روستای دورافتاده و برخوردار از روحیه از جان گذشتگی و اخلاص عمل افتخار می‌کنند.

وی اعلام کرد که خودسازی و اخلاص عمل سردار سلیمانی واهمه‌ای بزرگ در دل دشمن ایجاد کرده بود چراکه در وجودش هیچ‌گاه نیتی برای دستیابی به قدرت، کشورگشایی و پول نبود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس بیان کرد: اخلاص عمل بود که سردار سلیمانی را به یک چهره پرقدرت بین المللی و بزرگ در جهان اسلام تبدیل کرد و این تفاوت بارز مکتب امام راحل، رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی با مکتب غرب و امپریالیسم است.

دیداری ادامه داد: آنچه که دشمن هیچگاه به آن فکر نکرد تداوم راه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود، سردار دل‌ها حذف فیزیکی شد ولی شهادت سلیمانی هیچ‌گاه منجر به حذف عقیدتی او نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، در حاشیه این مراسم مجموعه ورزشی مجتمع رفاهی شرکت پتروشیمی زاگرس به نام سردار شهید قاسم سلیمانی مزین شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha