• چهارشنبه / ۲۹ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۵
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400102922018
  • خبرنگار : 50204

ابرمسئله ناکارآمدی، از علل عدم توفیق آرمانی در عرصه محرومیت زدایی

ابرمسئله ناکارآمدی، از علل عدم توفیق آرمانی در عرصه محرومیت زدایی

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: یکی از علت های عدم توفیق آرمانی و ایده ال در عرصه محرومیت زدایی ناشی از مقوله کلان و ابرمسئله بزرگ ناکارآمدی در کشور است که در ذیل آن یک سلسله و زنجیره از مسائل شکل می گیرد و در راس آن بروکراسی و دیوان سالاری مفرط کشور است که پیشینه بلندی دارد.

فرزاد مخلص الائمه روز چهارشنبه ۲۹ دی در آیین تودیع و معارفه رئیس بنیاد مسکن استان مرکزی اظهار کرد: بنیاد مسکن سرآمد دستگاه ها و سازمان ها و نهادهایی است که در امر محرومیت زدایی فعالیت می کنند. این نهاد پیشینه درخشان و ارزشمندی داشته و واقعا از یادگاران موفق امام راحل است.

وی افزود: در حال حاضر نهادهای متعددی در حوزه محرومیت زدایی در کشور فعال هستند و با حضور تمامی این نهادها حرکت های خوبی در حوزه محرومیت زدایی در کشور رخ داده است، اما هنوز بعد از چند دهه فعالیت در این عرصه در کشور کماکان محرومیت ها فراوان است و هنوز بخش های متعددی در همین استان مرکزی دست به گریبان موضوعات و شاخه های متعددی از محرومیت از جمله در بخش مسکن هستند.

وی ادامه داد: در استانداری مرکزی هفته گذشته ستاد مرکزی هماهنگی و هدایت طرح های محرومیت زدایی تاسیس شده تا به عنوان یک ستاد قرارگاهی بتوان یک هم افزایی موثر و مطلوب در بخش دولتی همگام با حوزه نهادهای عمومی غیردولتی و بخش های غیردولتی ایجاد شود. اختیارات استاندار به این ستاد تفویض شده که بتواند مستقیم با همه دستگاه های دولتی متعدد در این حوزه هماهنگی لازم را انجام دهد و بتوان با یک سرعت مضاعف یک شتاب بیشتری در امر محرومیت زدایی در استان داشته باشیم.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: یکی از ارکان مهم این ستاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که امید است این مجموعه بتواند نقش موثری را در این ستاد داشته باشد و استانداری نیز مساعدت لازم را انجام خواهد داد.

عسگری، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی نیز گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به برکت نام امام راحل و توجهات مقام معظم رهبری به عنوان یک نهاد حمایتی متولی احداث ‌مسکن محرومین، اولویت خود را در خدمت صادقانه و تلاش در جهت تامین مسکن و محرومیت زدایی گذاشته است.

وی ادامه داد: ما نیز با روحیه در جهت منویات مقام معظم رهبری و اهداف دولت مردمی و تحقق اهداف بنیاد مسکن کشور به خصوص پایان مقاوم سازی واحدهای روستایی با افق سال ۱۴۱۰ تلاش مضاعفی را خواهیم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha