• پنجشنبه / ۳۰ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400103022766
  • خبرنگار : 50037

رییس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع:

شهدا برای دفاع از انقلاب و ولایت هیچ ملاحظه‌ای نداشتند

شهدا برای دفاع از انقلاب و ولایت هیچ ملاحظه‌ای نداشتند

ایسنا/همدان رییس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع با بیان اینکه شهیدان برکات و پایه های مستمر انقلاب هستند و بیمه کردن انقلاب یکی از جمله برکات شهداست،گفت:شهیدان دفاع غیر محافظه کارانه از انقلاب داشتند و برای دفاع از انقلاب و ولایت هیچ ملاحظه‌ای نداشتند.

سردار سرتیپ پاسدار مجید خادمی در یادواره شهدای سال شهرستان اسدآباد شهیدان لطفعلی و عباسعلی جمور و شهید سال کشوری در قشر بسیج دانش آموزی شهید محمد رسول رضایی که با حضور خانواده های معظم شهدا،ایثارگران و مسئولین و مردم شهرستان در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با تاکید بر اینکه همه ما باید در مسیر ولایت و در مسیر شهدا قدم بر داریم ،اظهار کرد: شهدا همواره در همه حال بازگشت خود را به سوی خدا می‌دانستند و با این نوع نگاه دنیا در نظر آنان بسیار کوچک و بی ارزش جلوه می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه شهدا موجب تجسم باورهای اعتقادی ما و بروز ظرفیت های ما شدند، افزود: آنان همواره به عنوان  نیروی پیشتاز بودند که هیچ گاه نگفتند بروید،بلکه با حضور در خط مقدم و  صف شکنی ندا می دادند بیاید و این امر موجب ایستادگی و بروز ظرفیت ها و وجه تمایز ما با دشمن بود.

سردار سرتیپ خادمی شهدا را موجب خوداتکایی و خودکفایی در تمام ابعاد دانست و تصریح کرد: اگر امروز از نظر علمی و توان نظامی در ابعاد مختلف چون نانو ،حوزه هسته ای و موشکی.. پیشرفت کرده ایم به برکت خون شهداست و همه مدیون شهدا هستیم.
وی با بیان اینکه شهدا موجب سربلندی و عزت مسلمین و امت اسلامی شدند،گفت: با نگاه به حادثه شهادت سردار قاسم سلیمانی ببینید که دشمن چه حماقت و خطایی را مرتکب شد و حتما دشمن اگر می‌دانست آثار شهادت سردار این  چنین خواهد بود هیچ گاه سردار سلیمانی را به شهادت نمی‌رساند.

سردار سرتیپ خادمی با تاکید بر اینکه ما معتقدیم  سردار قاسم سلیمانی باید همین گونه شهید می‌شد و اگر اینگونه به شهادت نمی‌رسید ظلم به قاسم بود ،خاطر نشان کرد: اگر داعش  و رژیم صهیونیستی و منافقین و گروه های نفاق  سردار قاسم سلیمانی  را به شهادت می‌رساند ظلم به قاسم بود و باید حاج قاسم‌سلیمانی توسط شقی ترین آحاد بشریت و با بدترین و فجیع ترین وضعیت به شهادت می رسید که پرچم دشمن گم نشود.

وی اظهار کرد: اینکه شهید محمد رسول رضایی در وصیت نامه خود اشاره می‌کند در تشییع جنازه من پرچم آمریکا را به آتش بکشید برای آن بوده که  پرچم آمریکا به عنوان یک جنایتکار نباید گم شود چرا که آنان دشمن اصلی هستند.

وی ولایت مداری و استکبار ستیزی را  یکی از جمله مهمترین سفارشات در وصیت نامه شهدا دانست و یاد آور شد: امروز به برکا خون شهدا قوی هستیم و ارتش جهان اسلام شاکله  اولیه خود را پیدا کرده است.

سردار سرتیپ خادمی با بیان اینکه روزی آمریکا ما را برای سیم‌خاردار و گونی تحریم می‌کرد اما امروز آمریکا  مراقب موشک‌های ما در نقاط مختلف است خاطر نشان کرد: قدرت اساسی ما سرمایه انسانی ماست اگر پایه های اعتمادی ما سست و متزلزل شود دچار شکست خواهیم‌ شد و باید همواره مراقب پایه اعتمادی سرمایه انسانی خود باشیم .

وی با تاکید بر اینکه باید مراقب فرزندان و جوانان خود باشیم گفت:در حال حاضر دشمن سعی بر آن دارد تا هر آنچه را که می ‌تواند برای ایران اسلامی محدود کند اما در بحث فضای مجازی هیچ محدودیتی ایجاد نمی کند چرا که آن را ابزار مناسبی برای رخنه کردن در اندیشه جوانان می‌داند.

وی اضافه کرد:اگر یادواره برگزار می‌کنیم برای این است که  به فرزندان خود آموزش دهیم شهدا چگونه فکر و اندیشه نی کردند و گام بر می داشتند و باید چگونه راه و هدف آنان را ادامه داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha