• یکشنبه / ۱ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1401030100344
  • منبع : نمایندگی قزوین

ارائه خدمات واکسیناسیون کرونا به قزوینی‌ها در ساعت اداری

ارائه خدمات واکسیناسیون کرونا به قزوینی‌ها در ساعت اداری

ایسنا/قزوین مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: باتوجه‌به روند کاهشی کرونا در صورت تکمیل واکسیناسیون امیدواریم که شاهد این باشیم که آمار مبتلا به کرونا در استان به کمترین میزان ممکن برسد، واجدین شرایط برای دریافت واکسن می‌توانند در ساعت اداری  به همه مراکز خدمات جامع سلامت و سالن مدیریت بحران مراجعه کنند.

محمدحسن ارداقیان در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت کرونا در استان قزوین رو به کاهش است و بیش از ۲۰ روز هیچ فوتی بر اثر کرونا نداشتیم، همچنین آمار ابتلای قطعی به کرونا و میزان بستری‌های ناشی از کرونا با کاهش همراه شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: در حال حاضر وضعیت شهرستان البرز آبی  و بقیه شهرستان‌ها دارای وضعیت زرد هستند، اگرچه با کاهش کرونا روبه‌رو هستیم اما باتوجه‌به اینکه هنوز شاهد مراجعه بیماران کرونایی و بیماران با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌ها هستیم توصیه می‌شود پروتکل‌های بهداشتی همچنان رعایت شود.

وی ادامه داد: توصیه می‌شود در مراکز تجمعی مانند مراکز خرید همچنان از ماسک استفاده شود چرا که کرونا به طور کامل ریشه‌کن نشده است، همچنین در مدارس باتوجه‌به تعداد دانش‌آموزان و حضور در کلاس استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است و مدیران و مسئولان مدارس باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

ارداقیان بیان کرد: توصیه می‌شود، افرادی که روند واکسیناسیون خود را تکمیل نکردند هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهند، در حال حاضر از واکسیناسیون کودکان زیر ۱۲ سال در استان استقبالی صورت نگرفته است در حالی که سویه فعلی موجود در کشور بیشتر کودکان را درگیر می‌کند.

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: باتوجه‌به روند کاهشی کرونا در صورت تکمیل واکسیناسیون امیدواریم که شاهد این باشیم که آمار مبتلا به کرونا در استان به کمترین میزان ممکن برسد، واجدین شرایط برای دریافت واکسن می‌توانند در ساعت اداری  به همه مراکز خدمات جامع سلامت و سالن مدیریت بحران مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha