• شنبه / ۴ تیر ۱۴۰۱ / ۰۸:۱۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1401040401869
  • خبرنگار : 50163

کیفی‌سازی فعالیت مراکز نیکوکاری، اولویت اصلی کمیته امداد زنجان

کیفی‌سازی فعالیت مراکز نیکوکاری، اولویت اصلی کمیته امداد زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: مردمی‌سازی امدادرسانی با تقویت، توسعه، کیفی‌سازی و تخصصی کردن مراکز نیکوکاری، از اولویت‌های اصلی این نهاد در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین است.

روح‌الله صالحی روز گذشته (۳ تیرماه) در گردهمایی روسای هیئت عامل و مسئولان اجرایی مراکز نیکوکاری خدابنده که در دفتر امام جمعه قیدار برگزار شد، افزود: توسعه و تقویت مراکز نیکوکاری، مردمی‌سازی خدمات و تخصصی کردن فعالیت مراکز نیکوکاری، از اولویت‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین است.

وی با بیان اینکه مردمی کردن فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) را از ضروریات فعالیت این نهاد برشمرد و متذکر شد: راهبرد اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهره‌گیری از توان اجتماع با هدف ارائه خدمات مؤثر، هدف‌مند و اثربخش برای توانمندسازی جامعه هدف از طریق ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری است که با همین رویکرد در سال گذشته قریب به ۷۷ میلیارد تومان کمک‌های مردمی از طریق توسعه کمی و کیفی فعالیت مراکز نیکوکاری محقق شد.

صالحی ادامه داد: با همین نگاه و فعالیت اثربخش در این زمینه طی سال گذشته نزدیک به ۷۷ میلیارد تومان کمک‌های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده که با این‌ مبلغ به خانواده‌های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند خدمت‌رسانی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با تاکید بر اینکه مهم‌ترین ویژگی مراکز نیکوکاری مدیریت مردمی آن است، گفت: استفاده از ظرفیت جوانان در بحث خیر و احسان در مراکز نیکوکاری می‌تواند جوان شدن خیر و احسان و ارائه خدمات اثربخش و جهادی در این حوزه کمک کند.

وی با توضیح این مطلب که مراکز نیکوکاری مصداق عملی توسعه بعد مردمی در حوزه توسعه و ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه در جامعه با محوریت و مدیریت مردمی است، بیان کرد: ساماندهی و هدایت صحیح و هدفمند کمک‌ها از طریق مراکز نیکوکاری می‌تواند به سمت ارائه خدمات کیفی با رویکرد توانمندسازی سوق داده شود.

وی خاطرنشان کرد: مزیت اصلی مراکز نیکوکاری در مردمی بودن این مراکز است که توسط خود مردم مدیریت و خدمت‌رسانی می‌کند و ورود مراکز نیکوکاری به حوزه توانمندسازی اقشار نیازمند می‌تواند در سرعت‌بخشی به برنامه‌های هدف‌گذاری شده در این بخش راهگشا و تسهیلگر باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha