• پنجشنبه / ۱۷ آذر ۱۴۰۱ / ۱۸:۵۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401091711649

/نمایشگاه پژوهش و فناوری مشهد/

در حوزه مدیریت شهری نیازمند این هستیم که هر کاری را با پژوهش آغاز کنیم

در حوزه مدیریت شهری نیازمند این هستیم که هر کاری را با پژوهش آغاز کنیم

ایسنا/خراسان رضوی نایب رئیس شورای اسلامی مشهد گفت: ما در حوزه مدیریت شهری نیازمند این هستیم که هر کاری را با پژوهش آغاز کنیم، اگر پژوهش در کنار تمام فعالیت‌های حوزه‌های مدیریت شهری و استان از جمله حوزه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی وجود داشته باشد قطعا نتیجه مثبتی حاصل خواهد شد.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو با حضور در غرفه ایسنا در خصوص ویژگی‌های برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: ویژگی خاص نمایشگاه امسال این است که دستگاه‌های اجرایی استان در کنار بخش خصوصی در حوزه پژوهش، فناوری و تکنولوژی مشغول فعالیت هستند و اینگونه نیست که مسئولیت همه امور بر عهده بخش خصوصی باشد.

وی افزود: نکته جالب توجه در نمایشگاه این است که جهاد دانشگاهی و سایر شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه در تمام حوزه‌های پزشکی، کشاورزی، صنایع غذایی، علوم آزمایشگاهی و... به انجام کارهای نو پرداخته‌اند و این قابل تقدیر است.

حاجی‌بگلو ادامه داد: ما در حوزه مدیریت شهری نیازمند این هستیم که هر کاری را با پژوهش آغاز کنیم، نمی‌شود کاری را بدون پژوهش و مطالعه انجام داد. لذا اگر پژوهش در کنار تمام فعالیت‌های حوزه‌های مدیریت شهری و استان از جمله حوزه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی وجود داشته باشد قطعا نتیجه مثبتی حاصل خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی مشهد با بیان اینکه در حوزه صنعت و کشاورزی پیشرفت خوبی داشته‌ایم، گفت: این پیشرفت در حالی است که اغلب کشورها با ما مخالف بوده و علیه ما دست به اقداماتی می‌زنند و خواهان جلوگیری این پیشرفت هستند. تصور نمی‌کردم جمهوری اسلامی ایران پس از ۴۳ سال با این همه مشکلاتی که پشت سر گذاشته امروز شاهد چنین فرزندانی باهوش و با استعدادی باشد که این چنین گام‌های مثبتی در این سرزمین برمی‌دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha