• چهارشنبه / ۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۰:۲۳
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401120302588
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

رشد ۴۴ درصدی درآمد پست خراسان جنوبی

رشد ۴۴ درصدی درآمد پست خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل پست خراسان جنوبی با اشاره به رشد درآمدی ۴۴ درصدی در ۱۱ ماهه امسال، گفت: در این زمینه این استان رتبه نهم کشور را به خود اختصاص داده است.

حسین ظهوری، امروز چهارشنبه سوم اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بزرگترین افتخار پست، اعتماد مردم به این نهاد است که در مقابل تلاش می‌کنیم امانت آنها در کمال امنیت به مقصد برسد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه اداره کل پست خراسان جنوبی دارای ۱۴ اداره و دفتر در سطح شهرهای مختلف خراسان جنوبی است، افزود: ۷۶ دفتر پیشخوان شهری، سه دفتر ict روستایی و ۸ مرکز نمایندگی قبول شهری در سطح استان فعال هستند.

ظهوری با بیان اینکه ۱۷۷ نمایندگی پست روستایی در سطح استان مشغول خدمات رسانی به مردم هستند، تصریح کرد: یک میلیون و ۳۴۷ هزار مرسوله در ۱۱ ماه نخست امسال وارد و یک میلیون و ۱۰۱ هزار و ۱۴۷ مرسوله از استان صادر شده است.

مدیرکل پست خراسان جنوبی بیان کرد: در بهمن‌ماه امسال رشد درآمدی این نهاد به ۳.۵ میلیارد تومان معادل ۱۲۷.۷ درصد رسیده که در سطح کشور رتبه نخست را کسب کرده است.

وی با اشاره به فعالیت ۸۰ مرکز خرید اینترنتی در سطح استان، یادآور شد: در ۱۱ ماه نخست امسال، ۸۷ هزار و ۸۶۴ مرسوله خرید اینترنتی وارد استان شده و ۱۲ هزار و ۲۳۰ فقره مرسوله اینترنتی از استان به دیگر نقاط کشور ارسال شده است.

ظهوری با بیان اینکه در حوزه بهنگام سازی کدپستی نیز در ۱۱ ماه نخست امسال ۱۲۱ هزار و ۵۹۰ رکورد در استان ثبت شده است، افزود: ۴۴ هزار گذرنامه در ایام اربعین با همکاری موزعین پست،‌ در کمترین زمان ممکن به زائران امام حسین(ع) در خراسان جنوبی تحویل داده شده است.

وی با اشاره به اینکه در بهمن‌ماه امسال ۵۷ هزار حلقه لاستیک به نقاط مختلف کشور ارسال شده است، یادآور شد: در ایام سرما و قطعی گاز، ۳۰ تن انواع گوشت با همکاری اداره پست درب منازل به مردم تحویل داده شده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha