• پنجشنبه / ۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401120403006
  • خبرنگار : 50199

رئیس پلیس راهور مازندران:

در طول سال فقط ۲۰ درصد تصمیمات شورای ترافیک اجرایی می‌شود

در طول سال فقط ۲۰ درصد تصمیمات شورای ترافیک اجرایی می‌شود

ایسنا/مازندران رئیس پلیس راهور مازندران با بیان اینکه در طول سال فقط ۲۰ درصد تصمیمات شورای ترافیک اجرایی می‌شود، گفت: برای کاهش ترافیک لازم است ضمن توسعه زیر ساخت‌ها و افزایش تجهیزات، زمینه اجرای تصمیمات و راهکارهایی که ارائه می‌شود فراهم شود و این امر مستلزم حمایت دستگاه‌های فرادستی به ویژه استانداری مازندران است.

بیگلری امروز در جلسه هم اندیشی جهت ساماندهی ترافیک شهرستان ساری که در عمارت شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه شهروندان ساروی لایق بهترین‌ها هستند، گفت: ساری به عنوان مرکز استان مظلوم واقع شده و در بحث ترافیک متاسفانه بستر مناسبی برای آن ایجاد نشد .

وی با تاکید بر ضرورت تلاش مضاعف برای جبران کاستی‌ها گفت: برای کاهش مشکلات ترافیکی نیاز به تعامل و هم‌افزایی بین دستگاه‌های ذیربط خصوصا شهرداری و راهور است .

رئیس پلیس راهور شهرستان ساری نیز به نقش تعیین کننده نهاد مدیریت شهری در اداره امور شهر اشاره و خواستار پیگیری مصوبات ترافیکی از سوی شهرداری شد .

امیری افزایش کمی و کیفی تجهیزات ترافیکی و توجه به نقاط حساس ترافیکی در سطح شهر ساری را ضروری دانست.

"محمد حسین قبادی" سرپرست شهرداری ساری هم خواستار هماهنگی بیشتر بین مدیریت شهری و راهور شد و گفت: باید از روزمرگی پرهیز و در جهت اتخاذ تصمیمات جامع و کامل تلاش کنیم .

وی آمادگی شهرداری ساری برای پیگیری مصوبات شورای ترافیک اعلام کرد، افزود: شورای ترافیک باید تصمیم ساز باشد و این امر مستلزم همراهی اعضای آن است .

رئیس شورای اسلامی شهرساری با اشاره به فراگیری مشکلات ترافیکی در مرکز مازندران، اظهار کرد: این مسئله در استان‌های شمالی که قطب گردشگری کشور است محسوس‌تر بوده و باید به طور کارشناسی و مناسب مدیریت شود.

پرویز شعبانی به دغدغه نهاد مدیریت شهری برای کاهش مشکلات ترافیکی مرکز استان اشاره کرد و گفت: تدوین و اجرای طرح جامع ترافیکی ساری ضروری است.

وی افزود: برای مدیریت ترافیک علاوه بر لزوم ارتقاء فرهنگ ترافیک و اجرای طرح‌های مناسب، بحث انطباق تولید خودرو با ساختار و ظرفیت‌های شهری موضوعی است که دولت باید مورد توجه قرار دهد.

سید ذوالفقار شریفی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر ساری نیز اجرای صحیح و کارشناسی طرح‌های ترافیکی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اصلاحات هندسی که در سطح شهر انجام شد باعث تشدید ترافیک می‌شود و این امر نشان می‌دهد که اقدام کارشناسی صورت نگرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha