• یکشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402023120296
  • خبرنگار : 30147

استاندار خراسان رضوی:

پزشکان متخصص از ابتدای خرداد در باخرز حضور خواهند داشت

پزشکان متخصص از ابتدای خرداد در باخرز حضور خواهند داشت

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته، از اول خرداد ماه شاهد حضور پزشکان متخصص در این شهرستان خواهیم بود.

یعقوبعلی نظری روز یکشنبه، اول خرداد ماه، در سفر به شهرستان باخرز و با حضور در جمع نمازگزاران مسجد امام علی(ع) خاطرنشان کرد: یکی از مشخصات این شهرستان وحدت بین شیعیان و اهل تسنن است که سال‌ها برادرانه در کنار هم زندگی کرده‌اند و تحت تاثیر فضای مجازی و القائات دشمنان قرار نگرفتند.

وی با بیان اینکه مردم وحدت را با نگاه برادرانه حفظ کردند و اجازه نخواهند داد معاندان از آنان سوء استفاده کنند، خاطرنشان کرد: بزرگان منطقه در تلاش برای وحدت مردم نقش به‌سزایی داشتند.

استاندار خراسان رضوی در ادامه در خصوص مشکل بیمارستان و نبود پزشک متخصص در مجموعه بیمارستانی این شهرستان افزود: برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا پزشکان به صورت دوره‌ای به این شهرستان سفر کنند.

وی با بیان اینکه از اول خرداد ماه شاهد حضور پزشکان متخصص در این شهرستان خواهیم بود، گفت: طرح تحول روستایی در این استان با جدیت در حال پیگیری است.

نظری خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد روستاهایی که در حوزه‌های مانند مدرسه، خانه بهداشت، آب و راه دچار مشکلاتی هستند تا آخر دولت سیزدهم مشکلات‌شان برطرف شود.

وی تصریح کرد: مشاغل تولیدی در باخرز باید نظام‌مند شود تا امکان ایجاد زنجیره‌های تخصصی برای آن فراهم شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه در کنار تأمین نیاز غذایی خانواده در روستا، امکان کمک به معیشت خانوار روستایی نیز وجود دارد، گفت: باخرز با دارا بودن ۵۴ روستا می‌تواند به کمک صنایع دامی شهرستان بیاید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان باخرز بازدید از برخی واحدهای تولیدی، نمایشگاه آثار صنایع‌ دستی و غرفه‌های اشتغال خانگی ‌زنان از جمله برنامه‌های سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان باخرز بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha