• سه‌شنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402033019736
  • خبرنگار : 50184

کرمانشاه میزبان دور برگشت لیگ برتر بدنسازی شد

کرمانشاه میزبان دور برگشت لیگ برتر بدنسازی شد

ایسنا/کرمانشاه به گفته رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه دور برگشت لیگ برتر بدنسازی و پرورش اندام ایران به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

مهدی حاتمی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری دور برگشت لیگ برتر بدنسازی و پرورش اندام در هفتم تیر ماه، اظهار کرد: با موافقت مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس فدراسیون، این رقابت‌ها به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: یازده تیم متشکل از ۱۳۰ ورزشکار، مربی و سرپرست به همراه ۵۰ نفر از عوامل و کادر اجرایی برای حضور در این مسابقات به کرمانشاه خواهند آمد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه با بیان اینکه این تیم ها در قالب دو گروه باهم به رقابت می پردازند، افزود: تیم اکسیژن کرمانشاه در گروه اول با تیم های شاهین تهران، کلاسیک اصفهان، قرآن نویس قزوین و نیولایف تهران رقابت خواهد کرد.

به گفته این مسئول، رقابت تیم‌های گروه اول لیگ صبح روز چهارشنبه(هفتم تیر) و رقابت تیم های گروه دوم هم در عصر همین روز برگزار خواهد شد.

وی در خصوص محل برگزاری این رقابت‌ها هم گفت: در حال حاضر سالن مجموعه ورزشی امام(ره) شهر کرمانشاه را به عنوان محل برگزاری این رقابت‌ها در نظر گرفته ایم، اما در حال رایزنی هستیم تا این رقابت‌ها را در محل تالار انتظار برگزار کنیم.

حاتمی اظهار کرد: از آنجایی که کرمانشاه پیش از این تجربه میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را داشته، برای همین میزبانی شایسته‌ای را در این مسابقات هم خواهیم داشت و تلاش می شود تا چهره خوبی را از استانمان به هم‌میهنانمان نشان دهیم.

وی در ادامه از کسب مقام سومی کرمانشاه در دور رفت این رقابت ها یاد کرد و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، تلاش داریم تا در دور برگشت بتوانیم روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه تصریح کرد: فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار فیزیک، باید بلدینگ، بادی کلاسیک، فیتنس چلنج، فیتنس اسپرت و فیتنس مدل هشت رشته ای هستند که در این مسابقات ورزشکاران در آن باهم به رقابت می پردازند.

وی افزود: متاسفانه در دور رفت این رقابت‌ها باتوجه به تازه تاسیس بودن دو رشته فیتنس مدل و فیتنس اسپرت نماینده ای از کرمانشاه در این دو رشته نداشتیم که برای دور برگشت برای آنها هم ورزشکار جذب کرده‌ایم.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha