• دوشنبه / ۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402040502858

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

آماده واگذاری زمین در ناحیه صنعتی پشت سنگر لار هستیم

آماده واگذاری زمین در ناحیه صنعتی پشت سنگر لار هستیم
عکس تزئینی است.

ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از برنامه این شرکت برای آماده سازی ناحیه صنعتی پشت سنگر لار برای واگذاری به متقاضیان خبر داد.

سید مصطفی هاشمی امروز دوشنبه ۵ تیرماه در جلسه با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان بیان کرد: مراحل طرح توسعه ناحیه صنعتی پشت سنگر لار به مساحت ۶۶ هکتار انجام و سند آن نیز در مرحله صدور است و پس از آن عملیات اجرایی توسعه زیرساخت‌ها در دستور قرار می‌گیرد.

او افزود: توسعه و تکمیل زیر ساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی لار در برنامه امسال قرار دارد و در این زمینه طرح‌هایی نظیر اجرای خط انتقال آب به ناحیه حسن لری و پشت سنگربا اعتبار اولیه ۱۷میلیارد ریال آغاز شده و مناقصه طرح تکمیل شبکه روشنایی این ناحیه صنعتی نیزبا ۵۷۰میلیون تومان برگزار و پیمانکار آن انتخاب شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از برآورد مناقصه آسفالت فاز دوم شهرک صنعتی لار با اعتبار حدود یک میلیارد تومان خبر داد و گفت: این طرح نیز در تیرماه به مناقصه خواهد رفت و پیمانکار آن انتخاب می‌شود.

هاشمی در ادامه ازبرنامه این شرکت برای تکمیل شبکه داخلی برق و روشنایی ناحیه بیرم خبر داد و گفت: این طرح در مرحله برآورد و برگزاری مناقصه قراردارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از برگزاری مناقصه خط انتقال برق از پست برق بیرم تا ورودی ناحیه صنعتی با اعتبار ۹۵۰میلیون تومان خبرداد و گفت: این طرح نیز به زودی اجرایی می‌شود.

هاشمی همچنین اجرای طرح رفوژ، زیرسازی و نصب تابلو ناحیه بیرم را از دیگر برنامه‌های امسال این شرکت اعلام کرد.

هاشمی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان ، وسعت منطقه، وجود سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی لارستانی مقیم کشورهای حوزه خلیج‌فارس و نیز نزدیکی با کشورهای حاشیه حوزه خلیج‌فارس، توسعه و تکمیل شهرک‌ها و نواحی صنعتی در این شهرستان در اولویت قرار دارد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی لار، بیرم، حسن لری و پشت سنگر گفت: انتظار است سرمایه گذاران منطقه لارستان از این ظرفیت‌ها برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار استفاده کنند.

او همچنین با بیان اینکه هم اکنون ۱۴۸ قرارداد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی لار و ۳۵ قرارداد در نواحی حسن لری و پشت سنگر منعقد شده است، گفت: ۸۰ واحد بهره بردار با افزون بر ۹۸۰نفر نیز در این شهرک‌ها و نواحی در مرحله بهره برداری قرار دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از انعقاد ۴۴قرارداد در نواحی صنعتی حسن لری و پشت سنگر خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد ۱۳ واحد با اشتغال ۱۵۰ نفر در مرحله بهره‌برداری است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha