• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402052213898
  • خبرنگار : 50039

فرماندار گالیکش عنوان کرد:

ایسنا موتور متحرک علمی و فناوری خبرگزاری‌های ایران

ایسنا موتور متحرک علمی و فناوری خبرگزاری‌های ایران

ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان گالیکش با بیان اینکه «ایسنا» از تکنولوژی‌های روز برخوردار است، گفت: این رسانه با بهره‌مندی از افکارسنجی‌های درست، ‌گامی مؤثر در حوزه‌های مختلف برمی‌دارد.

علی جوان حاذق خواه عصر امروز یک‌شنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با معاون جهاد دانشگاهی گلستان، سردبیر و خبرنگاران ایسنا در استان دیدار و اظهار کرد: اگر بخواهیم یک جمله کامل در خصوص ایسنا بگوئیم، جمله‌ای شایسته‌تر از اینکه «ایسنا موتور متحرک علمی و فناوری خبرگزاری‌های ایران» است، نداریم.

وی با بیان اینکه این رسانه با تکیه بر تکنولوژی‌های روز و بهره‌مندی از افکارسنجی‌های درست، ‌گامی مؤثر در حوزه‌های مختلف برداشته است، ادامه داد: این رسانه در تبیین اندیشه‌های امام راحل، آرمان‌های شهدا و انعکاس فرامین مقام معظم رهبری با استفاده از همه ظرفیت‌ها در صحنه است.

ایسنا موتور متحرک علمی و فناوری خبرگزاری‌های ایران

فرماندار شهرستان گالیکش با اشاره به اینکه این خبرگزاری در ارائه خدمات بی‌منت دولت به مردم همچنان پای کار است، افزود: پرداختن به این مسائل نه تنها سبب نشده تا این رسانه از رسالت اصلی خود که آگاهی بخشی است، فاصله بگیرد، بلکه با زیرمجموعه بسیار قوی توانسته بسیاری از خلاء‌ها را هم پر کند.

وی تلفیق علم با دانش افزایی را از ویژگی‌های بارز «ایسنا» عنوان کرد و گفت: این رویکرد جدید در عرصه رسانه و جامعه خبری به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.

جوان حاذق خواه در ادامه به برخی فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در استان گلستان اشاره و خاطرنشان کرد: این مرکز علمی با اشرافیت کامل به علوم در حوزه‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دیگر حوزه‌ها فعال بوده که نمونه‌ای از فعالیت جهادگران را در شهرستان گالیکش نیز شاهد هستیم.

وی «جهاد دانشگاهی» را پیشرو در تولید علم و دانش افزایی دانست و اضافه کرد: این نهاد علمی جزء معدود نهادهای دانشگاهی است که با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در توسعه علمی کشور قدم برمی دارد.

این مقام مسئول فعالیت خبرگزاری‌های متعدد در زیرمجموعه جهاد دانشگاهی را بسیار آگاهانه با نیازسنجی و گام نهادن در مسیر پیشرفت برشمرد و تصریح کرد: حضور نیروهای جوان از دیگر ویژگی‌های جهاد دانشگاهی و به تبع آن ایسنا است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha