• یکشنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402052918259
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

شهردار اردستان:

اختلاف بین اعضای شورای شهر به نفع مردم نیست

اختلاف بین اعضای شورای شهر به نفع مردم نیست

ایسنا/اصفهان شهردار اردستان گفت: اختلافات و وضعیت به وجود آمده در شورای شهر به نفع شهرداری و مردم اردستان نیست.

معین مهدانیان، امروز(یکشنبه، ۲۹ مرداد) در نشست خبری، اظهار کرد: شهرداری اردستان از ابتدای سال جاری تاکنون سعی کرده یک مقدار فضای شهری اردستان را ارتقا بخشد و با فعالیت‌هایی که در این چندماه در بخش‌های مختلف انجام دادیم رضایت بخشی نسبی شهروندان را شاهد هستیم.

وی با اشاره به برنامه‌های شهرداری اردستان در چند ماه آینده، افزود: بهسازی و ارتقای کیفیت پارک و بوستان‌های شاخص شهر، تعویض مبلمان فرسوده شهری، اصلاح و بهسازی برخی از میادین شهری، تعویض سنگ فرش پیاده‌رو خیابان‌های اصلی، جدول‌گذاری خیابان‌های جدید، احیای پارک‌های محله‌ای، تعویض و بهسازی وسایل بازی تمامی پارک‌های شهر و... از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری خواهد بود.

به گزارش ایسنا، شهردار اردستان در خصوص تعطیلی جایگاه «سی اِن جی» اردستان، گفت: جایگاه سی ان جی اردستان به دلیل فرسوده بودن و خرابی هزینه زیادی به بار آورده و چند هفته‌ای تعطیل است، اما تلاش خواهیم کرد مشکلات و وسیله‌های مورد نیاز جایگاه هر چه زودتر تهیه و برطرف و به بهره‌برداری مجدد برسد.

مهدانیان یکی از مطالبات اصلی و به حق مردم را وضعیت آسفالت معابر و خیابان‌های اصلی عنوان کرد و گفت: خرابی آسفالت معابر اردستان مختص یک سال و چند سال اخیر نیست و آسفالت برخی خیابان‌ها از حدود ۳۰ سال گذشته بوده که بسیار فرسوده شده که با پیگیری‌های انجام شده قرارداد پیمانکار آسفالت معابر انجام شده و به زودی عملیات آسفالت و لکه‌گیری با اولویت میزان خرابی در خیابان‌ها انجام می‌شود.

وی در خصوص اختلافات اعضای شورای شهر اردستان، گفت: به هیچ عنوان قصد ورود و دخالت به موضوعات مطرح شده در شورای شهر را ندارم، ولی اختلافات و وضعیت به وجود آمده در شورای شهر به نفع شهرداری و مردم اردستان نیست.

شهردار اردستان با بیان اینکه ۵۰ روز است هیچ‌گونه مصوبه‌ای از شورای شهر برای شهرداری نداشته‌ایم، گفت: برای انجام اقدامات و رفع بسیاری از مشکلات نیاز به مصوبه شورای شهر داریم، ولی مشکلات به وجود آمده موتور محرک مدیریت شهری را کُند کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha