• سه‌شنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402101208386
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون اجرایی رئیس‌ جمهور:

پروژه‌های اجرایی استان اردبیل با جدیت دنبال می‌شود

پروژه‌های اجرایی استان اردبیل با جدیت دنبال می‌شود

ایسنا/اردبیل معاون اجرایی رئیس‌ جمهور با اشاره به روند مطلوب اجرای پروژه‌های در دست اجرای استان اردبیل گفت: اتمام و بهره برداری این پروژه ها با جدیت دنبال می شود تا در سفر آتی رئیس جمهور شاهد بهره برداری آنها باشیم.

محسن منصوری، ۱۲ دی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اتفاقات خیلی خوبی در حوزه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی اردبیل رقم خورده  است به طوری که از مجموع حدود ۶ هزار میلیارد تومان اعتبارات مصوب سفر اول رئیس‌جمهور به استان اردبیل بیش از چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تامین اعتبار و وارد استان شده و کارها به‌خوبی پیش رفته است.

وی ادامه داد: برخی از طرح‌هایی که امروز با جدیت دنبال می‌شود، مطالبه و آرزوی قدیمی مردم استان است که از جمله آنها پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه است که مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

منصوری یادآور شد: البته به مردم وعده داده بودیم که این پروژه زودتر به بهره‌برداری برسد ولی به‌دلیل شرایط پیچیده پروژه و نیاز به منابع مالی زیاد کار به تاخیر افتاد و طی چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تصریح کرد: این زیرساخت مهم راه‌آهن هم از نظر اقتصادی ، هم از نظر خدماتی و هم جابجایی بار و مسافر بسیار اهمیت دارد که انشاءالله در اسرع وقت تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین گفت: رئیس سازمان برنامه ، وزیر راه و شهرسازی و شخص رئیس‌جمهور همه متعتقدند این پروژه در اسرع وقت افتتاح می‌شود ، استاندار اردبیل و نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی هم با جدیت پیگیر هستند تا کار نهایی شود.

منصوری همچنین با اشاره به بازدید خود از پتروشیمی اردبیل هم گفت: حدود ۸۰ هزار میلیارد ریال برای این مجموعه سرمایه‌گذاری شده و در چند روز گذشته هم بهره‌برداری آزمایشی از آن آغاز شده است ، این پروژه از اتفاقات مهمی است که با جدیت در استان اردبیل اجرا شده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور به پایین بودن سرانه‌های بهداشتی و درمانی استان اردبیل از متوسط کشوری اشاره کرد و ادامه داد: تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شده و یکی از آنها تکمیل بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی اردبیل است که عملیات اجرایی آن پس از سفر اول رئیس‌جمهور به اردبیل آغاز شده است.

منصوری تصریح کرد: این پروژه به نسبت زمانی که طی شده پیشرفت خوبی داشته است، هر چند تامین منابع جدی‌تری باید برای آن اتفاق بیافتد ، در جلسه امروز در استانداری اردبیل نسبت به این موضوع تصمیم‌گیری و کمک خواهیم کرد تا تامین اعتبار آن تسریع شود.

وی افزود: یکی دو پروژه بیمارستانی هم در سطح استان اردبیل فعال است که امروز بازدید و پیگیری خواهد شد.

منصوری گفت: امیدواریم با همت مجموعه مدیران استان ، استاندار و نمایندگان مردم اردبیل و جدیتی که در سطح کشور برای تکمیل مصوبات پروژه‌های سفر و با عنایت ویژه‌ای که رئیس‌جمهور به استان اردبیل دارد کارهایی که در این استان شروع و مراحلی از اجرا و تکمیل آنها طی شده ، در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha