• شنبه / ۱۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402101611051
  • منبع : نمایندگی اردبیل

شهردار اردبیل:

بانوان مسایل کاری را با خود به خانه نبرند

بانوان مسایل کاری را با خود به خانه نبرند

ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: بانوان باید با الگوی اخلاقی، شخصیتی، رفتاری و زندگی بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) تاثیر بگیرند و مسائل و مشکلات کاری را با خود به خانه نبرند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل، محمود صفری در آئین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری اردبیل گفت: بانوان شاغل در شهرداری باید با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا(س) گام بلند در استحکام بنیاد خانواده و ترویج حجاب بردارد و نقش مادری و همسری خود را در خانواده به بهترین شکل ایفا کنند و مسایل کاری را با خود به خانه نبرند.

وی افزود: مقام زن در اسلام و قرآن از ارزش بسیار بالایی برخوردار است، مقام و شخصیت بانوان و جایگاه بی بدیل آن‌ها در حفظ بنیان خانواده و پرورش فرزندانی شایسته بایستی همواره مورد توجه باشد تا جامعه از آرامش و بالندگی برخوردار شود.

زنان با توانمندی و توانایی خود در مدیریت می‌توانند نقشی ویژه در توسعه و پیشرفت داشته باشند

زهرا قدیمی، عضو شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون امور بانوان و خانواده پارلمان محلی در این مراسم، گفت: زنان با توانمندی و توانایی خود در مدیریت می‌توانند نقشی ویژه در توسعه و پیشرفت داشته باشند و از شهردار اردبیل می‌خواهیم بانوان توانمند شاغل در شهرداری را در پست‌های مدیریتی به کار بگیرد.

وی ادامه داد: توانمند سازی زنان جامعه و توجه به تخصص بانوان در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی باعث افزایش تحرک و نشاط و موفقیت بوده و می‌توان از ظرفیت بانوان در این عرصه‌ها به شکل مطلوب بهره برد.

زنان جامعه ما با رعایت رفتار و حجاب اسلامی خود را از چالش مهجور نمایند

میرمحمد سیدهاشمی رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در این مراسم با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن گفت: حجاب اسلامی و خانواده داری از خصوصیات بزرگ حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بوده است و زنان جامعه ما با رعایت رفتار و حجاب اسلامی  خود را از چالش مهجور نمایند.

سیدهاشمی بیان کرد: بانوان شاغل در مجموعه مدیریت شهری بانوانی توانمند، متعهد و متخصص بوده که علیرغم کار بیرون از خانه و ارائه خدمت  به شهروندان؛ نقش مادری خود را در حفظ کانون گرم خانواده و تربیت فرزندانی سعادتمند به خوبی ایفا می‌کنند.

بانوان مسایل کاری را با خود به خانه نبرند

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha