• سه‌شنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402120805024
  • خبرنگار : 50180

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

روحانیون مردم را به حضور در انتخابات ترغیب کنند

روحانیون مردم را به حضور در انتخابات ترغیب کنند
عکس تزئینی است

ایسنا/کرمانشاه همایش جهاد تبیین و تجلیل از روحانیون موثر و یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برگزار و از روحانیون و چهره های تاثیرگذار در عرصه جهادتبیین تجلیل شد.

حجت الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، امروز(هشتم اسفند) در این همایش که در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، هدف از برگزاری این همایش را اجابت فرمان مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین عنوان و ابراز امیدواری کرد: برگزاری این همایش می تواند نقش مهمی در روشنگری در مورد دستاوردهای اسلام و انقلاب داشته باشد.

عبدی با بیان اینکه بخش اعظمی از تبیین ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی به عهده روحانیون است، افزود: روحانیون، پرچمدار تبیین و بصیرت افزایی در جامعه اسلامی هستند و باید در مقطع فعلی نیز مردم را به مشارکت گسترده در انتخابات ترغیب کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ائمه جمعه و جماعت و روحانیون همواره در خط مقدم جبهه انقلاب مشغول جهاد بوده‌اند، گفت: دشمنان این بار در تلاش برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رای هستند که مقابله با توطئه های آنها هوشمندی و هوشیاری علما و روحانیون را می طلبد.

عبدی تاکید کرد: انتظار می رود روحانیون و دیگر یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با جهاد تبیین در جامعه روشنگری کرده و مردم را به مشارکت پرشور در انتخابات ترغیب کنند.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی موضوع مشارکت مردم در عرصه های مختلف به عنوان نماد و تبلور جمهوریت نظام مورد توجه قرار گرفته، تصریح کرد: حضور گسترده مردم در صحنه های حمایت از نظام، نقش موثری در اقتدار بیشتر ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی خواهد داشت.

عبدی در ادامه اشاره ای هم به تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام(ره) در ۱۲ مرداد سال ۱۳۵۹ داشت و گفت: این شورا به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی در راستای ایجاد همبستگی بین تشکل ها و جناح های سیاسی در راستای پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش برجسته ای را ایفا کرده است.

‌در این مراسم از روحانیون موثر و دیگر یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کرمانشاه تجلیل شد.

 انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha