• یکشنبه / ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۷
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402122719457
  • خبرنگار : 50130

شهرداری‌ها ویترین خدمات دولت و جبهه اصلی خدمات‌رسانی در جامعه هستند

شهرداری‌ها ویترین خدمات دولت و جبهه اصلی خدمات‌رسانی در جامعه هستند

ایسنا/کردستان استاندار کردستان با بیان اینکه کار در شهرداری کار بسیار سختی است، خاطرنشان کرد: هیچ دیواری کوتاه‌تر از شهرداری نیست و همه زورشان به شهرداری می‌چربد.

اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه امروز(۲۷ اسفندماه) در نشست با شهرداران شهرهای تابعه کردستان اظهار کرد: نام‌گذاری روز شهادت شهید باکری بزرگ‌مردی که اسوه کارآمدی و اخلاص است به نام روز شهردار، اقدامی ارزشمند و بجاست.

وی تصریح کرد: شهید باکری مجسمه‌ای از اخلاص و فروتنی و تواضع بود و تنها شهیدی است که هرگز پیکرش بر نمی‌گردد.

استاندار کردستان افزود: امیدواریم همه ما بتوانیم شهدا را مقتدای خود و مورد الگو قرار دهیم.

وی با بیان اینکه کار در شهرداری کار بسیار سختی است، خاطرنشان کرد: هیچ دیواری کوتاه‌تر از شهرداری نیست و همه زورشان به شهرداری می‌چربد.

زارعی‌کوشا گفت: همه نوع خدمت از فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و غیره در شهرداری وجود دارد و کار، کار سختی است ولی جبهه اصلی خدمت‌رسانی هم شهرداری‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه کار در شهرداری مستمر بوده و تعطیل‌بردار نیست، افزود: خدمت به مردم بالاترین ارزش‌هاست.

استاندار کردستان خواستار برگزاری یک همایش یک روزه با حضور شهرداران شد بتوان از درون آن چند کار ویژه در بیاوریم.

وی اضافه کرد: دولت در حوزه‌های مختلف، اقتصادی و عمرانی و غیره خدمت و کار می‌کند اما معتقدم شهرداری‌ها ویترین خدمات نظام هستند.

زارعی‌کوشا افزود: اگر مردم از خدمات شهری رضایتمندی نداشته باشند به عملکرد نظام تعمیم داده می‌شود، اگر مدیریت شهری چابک باشد قطعا خروجی آن منجر به رضایتمندی و امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: گاهی پروژه‌های چند هزار میلیاردی تاثیری که در اجرای یک پل در شهروندان ایجاد می‌شود را ندارد و این مصداق تاثیرگذاری خدمات در شهرداری‌هاست.

وی با تاکید براینکه کار در شهرداری پرستیژ و کلاس نمی‌شناسد، اذعان کرد: شهردارانی موفق هستند که از میز و صندلی مدیریتی فاصله گرفته و در کف میدان حضور دارند و کار میدانی انجام می‌دهند.

استاندار کردستان گفت: کار میدانی هم می‌تواند رضایتمندی ایجاد کند و هم بازخورد زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه منابعی که بتواند گره‌های شهرداری‌ها را باز کند در اختیار دولت نیست، اذعان کرد: با اقداماتی که صورت گرفت امروز در وضعیت خوبی قرار داریم و شاهد حرکت‌های بزرگ عمرانی در شهرهای مختلف هستیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: حرکت به سمت کارهای مشارکتی و پروژه سرمایه‌گذاری مشارکتی باید در اولویت شهرداری‌ها قرار گیرد.

زارعی‌کوشا در پایان سخنانش ضمن تقدیر از شهرداری‌های سنندج و سقز بخاطر انتشار آگهی‌ها از طریق سامانه ارشاد، خواستار این رویه در دیگر شهرداری‌های تابعه کردستان شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha