• جمعه / ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403011707998
  • خبرنگار : 50635

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

طوفان الاقصی تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داد

طوفان الاقصی تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داد

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: شکل‌گیری جریان‌های حمایتی از غزه در سراسر دنیا از جمله نتایج مقاومت تاریخی مردم است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: طوفان الاقصی را می‌توان نقطه عطف مسئله فلسطین دانست و تمام معادلات منطقه و جهان پس از انجام این عملیات گسترده تغییر کرد و می‌توان گفت توازن قوا در منطقه را تغییر داد به همین دلیل است که خشم صهیون‌یست‌ها را به همراه داشته است.

وی، با اشاره به جنایات جنگی و نسل‌کشی رژیم منحوس صهیونیستی، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در تلاش بود با انجام جنایت جنگی و جنگ رسانه‌ای بتواند روی روحیه مردم فلسطین تاثیر بگذارد اما مردم مظلوم غزه با توکل بر خداوند، اراده‌ای قوی از خود نشان دادند و دشمن را رسیدن به اهداف خود باز داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با بیان اینکه غزه با کمترین تجهیزات و پشتیبانی، یکی از مجهزترین ارتش‌های جهان را زمین‌گیر کرده است، بیان کرد: موفقیت‌هایی که مردم غزه در اتفاقات اخیر کسب کرده‌اند و مقاومت در برابر حملات و تحریم‌ها، حیرت تمام جهانیان را در پی داشته است و بار دیگر نشان داد که جبهه مقاومت تحت رهبری مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) از حمایت‌های الهی بهره‌مند است چراکه اتفاقاتی که در غزه در حال رقم خوردن است با هیچ استراتژی جنگی و هیچ استانداردی سازگار نیست به همین جهت است که دشمنان غافلگیر شده و در حیرت هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، تشریح کرد: مردم کشور و استان هرمزگان با عظمت‌تر و با صلابت‌تر از گذشته نشان دادند که از اراده مردم غزه حمایت خواهند کرد.

وی اتحاد کشورهای اسلامی در برهه کنونی را امری واجب برای موفقیت جبهه اسلام در برابر جبهه استکبار و شیطان دانست و گفت: تمام ملت‌های آزاده جهان اعم از مسلمان، مسیحی، یهودی و حتی برخی از بی‌دین‌ها در برابر جنایت و نسل‌کشی در غزه در قالب گروه‌ها و اجتماعات مختلف واکنش نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: واکنش‌هایی که از سوی نخبگان، دانشجویان و فعالان اجتماعی کشورهای غربی در خصوص حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت نسل‌کشی غزه در جهان مخابره شد، تحلیلگران را دچار حیرت کرد که می‌توان شکل‌گیری این جریان حمایتی از فلسطین و نابودی وجهه رسانه‌ای و بشردوستانه رژیم منحوس صهیونیستی با وجود تسلط بر امپراطور رسانه‌ای جهان را از دیگر نتایج طوفان‌الاقصی و مقاومت مردم دانست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha