• سه‌شنبه / ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403012815829
  • خبرنگار : 50175

فرمانده مرکز آموزش مهندسی نیروی زمینی ارتش در بروجرد:

امروز ارتش و نیروهای مسلح در نوک قله پیشرفت هستند

امروز ارتش و نیروهای مسلح در نوک قله پیشرفت هستند

ایسنا/لرستان فرمانده مرکز آموزش مهندسی نیروی زمینی ارتش در بروجرد معتقد است: امروز ارتش و نیروهای مسلح به خودکفایی رسیدند و در نوک قله پیشرفت هستند.

امیر سرتیپ دوم عبدالعلی فریادی امروز (۲۸ فروردین ماه) در دیدار کارکنان نیروهای مسلح شهرستان بروجرد که به‌مناسبت روز ارتش در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: ارتش انقلابی، گوش به فرمان امام (ره) بودند و امام (ره) با نامگذاری ۲۹ فروردین در سال ۱۳۵۸ ارتش جمهوری اسلامی را زنده کرد.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ارتشی در کنار سایر نیروهای سپاهی و بسیجی عملیات‌های مختلفی انجام دادند و ۵۵ درصد تجهیزات دشمن را در آغاز جنگ منهدم کردند.

فرمانده مرکز آموزش مهندسی نیروی زمینی ارتش در بروجرد ادامه داد: دشمن بعد از شکست در جنگ تحمیلی، از هر راهی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کرده و دست به فتنه، توطئه، جنگ نرم و جنگ ترکیبی زده است. در جنگ ترکیبی، دشمن به دنبال گسترش یأس و ناامیدی بین مردم بخصوص نسل جوان است و نسل جوان باید عملیات‌های دفاع مقدس را مطالعه کنند و آگاه باشند که چه رشادت‌هایی رزمندگان اسلام انجام دادند.

وی بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران و خون شهدا، امروز نیروهای مسلح در سطح قدرت بالایی قرار دارند که در عملیات وعده صادق، نیروهای مسلح ایران درس خوبی به دشمنان دادند که بدانند امروز ایران بسیار قوی و مقتدر است.

فرمانده مرکز آموزش مهندسی نیروی زمینی ارتش در بروجرد ادامه داد: ارتش در قبل از انقلاب و بعد از انقلاب بدنه مردمی داشته است و دارد.

فریادی افزود: شهیدان بزرگ ارتشی مانند صیاد شیرازی و دیگر فرمانده‌هان شهید، ولایتمدار و مومن بودند و در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند. نیروهای ارتشی همیشه گوش به فرمان رهبری هستند و نه‌تنها در موضوعات نظامی، بلکه در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله نیز به مردم خدمت کرده‌اند. امروز ارتش و نیروهای مسلح به خودکفایی رسیده‌اند و در نوک قله پیشرفت هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha