• یکشنبه / ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 95031609131
  • منبع : مطبوعات

حضور بنیاد شهید و امور ایثارگران در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

حضور بنیاد شهید و امور ایثارگران در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر گروه تلویزیونی شاهد گفت: اداره قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران همانند سال‌های گذشته در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، حسینعلی بیات در این رابطه گفت: بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با رویکرد «تدبّر و فهم قرآن کریم» از روز هفتم ماه مبارک رمضان در مکان مصلای تهران آغاز می‌شود و تا روز بیست و سوم ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اداره قرآن و معارف اسلامی بنیاد با اجرای غرفه در این نمایشگاه دستاوردهای جامعه ایثارگری را به نمایش خواهد گذاشت و محصولات قرآنی خود را عرضه خواهد کرد.

بیات درباره برنامه‌های بنیاد در این نمایشگاه گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تربیتی با محوریت «انواع و اقسام ایثار از منظر قرآن کریم» با سخنرانی اساتید برجسته با رویکرد تعاملی و نمایش آیات مربوط به ایثار در قالب طرح‌های خلاقانه و تولید و توزیع بروشور از طرح‌ها، نمایش کلیپ‌هایی که بیانگر مفهوم ایثار در معنای عام آن و به‌صورت غیرمستقیم هستند بخشی از برنامه‌ها هستند.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های بنیاد می‌توان به برگزاری کارگاه‌های آموزشی با رویکرد «بازی محور» توسط اساتید روانشناسی کودک برای استفاده کودکان با دعوت از فرزندان شهید مدافع حرم و نوه‌های شهدای دفاع مقدس و اهدای جوایز به شرکت‌کنندگان، دعوت از نخبگان قرآنی جامعه معظم ایثارگری به همراه عرضه تخصص آن‌ها در زمینه‌های مختلف قرآنی و تدارک دیدار مردمی با آن‌ها، معرفی و عرضه آثار مکتوب، آثار هنری و آثار تجسمی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، ایجاد کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام باهدف آموزشی و تبلیغی قرآن کریم و استفاده از فرصت نمایشگاه جهت عضوگیری در این صفحات و استفاده از افراد شناخته‌شده و صاحب‌نظر جهت پاسخگویی به سؤالات و شبهات و ایراد سخنرانی اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha