• سه‌شنبه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 97012810293
  • خبرنگار : 71379

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

به‌کارگیری حداکثر سرعت در عملیات اجرایی بیمارستان سجادیه

به‌کارگیری حداکثر سرعت در عملیات اجرایی بیمارستان سجادیه

ایسنا/قزوین رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در احداث بیمارستان سجادیه حداکثر سرعت به کارگرفته شود تا زودتر به هدف برسیم، گفت: بالغ‌بر ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه برای احداث بیمارستان پیش‌بینی‌شده که جای تقدیر از موسسهٔ سجادیه دارد.

به گزارش ایسنا، داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در آئین کلنگ زنی بیمارستان سجادیه اظهار کرد: از همه دست‌اندرکارانی که برای احداث این بیمارستان تلاش کردند تقدیر و تشکر می‌کنم چراکه احداث این بیمارستان می‌تواند اثرگذاری زیادی داشته باشد.


وی افزود: احداث بیمارستان در مهرگان چند سالی است که پیگیری می‌شود ولی به دلیل تنگناهایی که بودجه‌های دولتی داشت این امر محقق نشد.

محمدی خاطرنشان کرد: هر تخت بیمارستانی نزدیک به ۷۰۰ میلیون اعتبار نیاز دارد که این امر نشان‌دهنده هزینه بالایی است که برای احداث بیمارستان انجام می‌شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بالغ‌بر ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه برای احداث بیمارستان پیش‌بینی‌شده که جای تقدیر از موسسهٔ سجادیه دارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهرک مهرگان از ابعاد مختلف در مضیقه است که در تلاش هستیم تا برخی را حل کنیم و در این راستا بحث درمانی در اولویت ویژه قرار داشت که امیدواریم با احداث این بیمارستان بخشی از مشکلات حل شود.

وی اعلام کرد: باید ارائهٔ خدمات به‌صورت دولتی باشد چراکه مردم منطقه نمی‌توانند با تعرفه خصوصی خدمات دریافت کنند.

محمدی یادآور شد: در عملیات اجرایی حداکثر سرعت به کارگرفته شود تا زودتر به هدف برسیم.

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما در شهرستان البرز و شهر الوند بیمارستانی داریم که شهرداری و شورا و فرمانداری کمک کردند که خواستاریم اعتبارات را مدنظر قرار دهید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha