• شنبه / ۲۸ مهر ۱۳۹۷ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 97072815436
  • خبرنگار : 71461

خاموشی:امور خیریه را بیشتر از قبل در سازمان اوقاف فعال می‌کنیم

خاموشی:امور خیریه را بیشتر از قبل در سازمان اوقاف فعال می‌کنیم

رئیس جدید سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر این موضوع که با نگاهی به سازمان اوقاف می‌توانیم بگوییم وقف نقطه‌ای است که انسان را به خدا وصل می‌کند گفت: فعالیت در امور خیریه جزو برنامه‌های ما در این سازمان است و سعی می‌کنیم بیشتر از گذشته تلاش وافری در این عرصه داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی صبح امروز (شنبه 28 مهرماه) در مراسم تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید سازمان اوقاف و امور خیریه که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام و المسلمین ارزانی – دبیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد،عبدالهادی فقهی‌زاده – معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران و معاونان سازمان اوقاف که در ساختمان مهر این سازمان برگزار شد،با اشاره به سخنان حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی رئیس پیشین سازمان اوقاف و امور خیریه و توقعاتی که او در ادامه راه سازمان اوقاف و امور خیریه خواستار بود، گفت: ان‌شاءالله درصدد هستیم که برنامه‌هایی را که عملیاتی شده است ادامه دهیم و کارهایی که نیمه کار مانده است را پیگیری کنیم. باید بیشتر از گذشته به کارکردهای سازمان اوقاف و امور خیریه توجه شود و بازخوردهای آن برای مردم مطرح شود.

وی گفت:درصدد هستیم که در سازمان اوقاف و امور خیریه بیشتر از گذشته بستر فعالیت امور خیر را داشته باشیم و درصددیم که این فعالیت نمود بیشتری داشته باشد و مردم در اطلاع رسانی دقیق قرار گیرند. همچنین حساب‌ها باید شفاف شود و از زحمات مدیران گذشته این سازمان تشکر می‌کنم و ان‌شاءالله که مسیر آنها را دنبال می‌کنیم.

رئیس سازمان اوقاف وامور خیریه در ادامه با تشکر از اعتماد مقام معظم رهبری و همچنین وزیر ارشاد و دولت گفت: اگر بخواهیم یک نگاهی به سازمان اوقاف داشته باشیم باید بگویم این سازمان نقطه‌ای است که از انسان خود جدا و به خدا نزدیک می‌کند و انسان نیت فردی خود را یک نیت الهی تبدیل می‌کند. باید این را پاس بداریم و نکات و چشم‌اندازهایی که در توسعه وقف می‌تواند کارآمد باشد را بیشتر از گذشته برجسته کنیم و برای این امر تلاش وافری خواهیم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha