• دوشنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 97122010764
  • منبع : نمایندگی کرمان

نماینده کرمان و راور در مجلس اعلام کرد:

پرداخت یک ماه حقوق عقب افتاده کارگران روغن نباتی گلناز در کرمان

پرداخت یک ماه حقوق عقب افتاده کارگران روغن نباتی گلناز در کرمان

ایسنا/کرمان نماینده کرمان و راور در مجلس گفت: با پیگیری های صورت گرفته یک ماه حقوق کارگران کارخانه روغن نباتی گلناز پرداخت شده و دو ماه حقوق دیگر تا پایان ماه پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدرضا پورابراهیمی در نشستی که در ارتباط با آخرین تصمیمات استانی برای مشکلات شرکت روغن نباتی گلناز برگزار شد، اظهار کرد: ورود همه جانبه دستگاه قضایی، استانداری کرمان و مجموعه شورای کارگری به مسئله کارخانه روغن نباتی گلناز موجب شد تا جلساتی را در تهران و کمیسیون اقتصادی برای رفع مشکل داشته باشیم.

وی ادامه داد: نشست هایی با حضور معاونان وزرای جهاد کشاورزی و صنعت و معدن، شرکت بازرگانی دولتی و مدیران عامل بانک ملی و سپه برگزار شد و به جمع بندی هایی رسیدیم که با توجه به استراتژی بودن کالای روغن و اهمیت آن برای کشور، این کارخانه سریعا فعال شود. در استان هم کارگروه های رفع موانع تولید، برگزار و مباحث مالیاتی، زیرساختی و بیمه‌ای کارخانه گلناز مطرح شد.

وی ادامه داد: شرکت گلناز مطالبه 7 میلیارد تومانی از شرکت بازرگانی دولتی دارد که مقرر شد تا سریعا نسبت به پرداخت آن اقدام شود و یا به همان میزان روغن خام در اختیار شرکت گلناز قرار گیرد. 

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تحویل 5000 تن روغن خام به کارخانه گلناز اشاره کرد و گفت: چهار خط تولید در کارخانه وجود دارد که با توجه به اهمیت مسئله و صادراتی بودن محصول قبلی این کارخانه و وجود انباری با ظرفیت 39 هزار تن، قرار شد دو خط تولید آن برای رفع نیاز کشور در اختیار شرکت‌ها قرار داده شود.

پورابراهیمی گفت: با توجه به نیاز کشور به تولید روغن و میزان اشتغالی که از این طریق می‌توان در استان ایجاد کرد، دلیلی برای حتی یک روز توقف فعالیت این کارخانه وجود ندارد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha