• دوشنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 98060401925
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی:

استکبار جهانی با اعمال سخت‌ترین فشارها نتوانسته جلوی پیشرفت کشور را بگیرد

استکبار جهانی با اعمال سخت‌ترین فشارها نتوانسته جلوی پیشرفت کشور را بگیرد

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که افتتاح بیش از 150 هزار میلیارد ریال پروژه در سفر اخیر رئیس جمهور به استان و هفته دولت، نشانه کم‌اثر بودن تحریم‌ها و حرکت پرشتاب ایران اسلامی به سمت توسعه، پیشرفت و اقتدار است، گفت: استکبار جهانی با اعمال سخت‌ترین فشارها نیز نتوانسته است جلوی پیشرفت و آبادانی کشورمان را بگیرد .

به گزارش ایسنا،  محمدرضا پورمحمدی در آئین افتتاح پارک کوهستان در شهرک اندیشه تبریز، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای توسعه استان و حل مشکلات مردم به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند . 

وی در ادامه از تلاش‌های شهرداری تبریز در احداث پارک‌های محله‌ای قدردانی کرد و ادامه داد: پارک‌های محله‌ای، مزایای متعددی همچون کاهش مسافرت‌های درون‌شهری و آلودگی هوا، جلوگیری از اختلاط فرهنگی و پرکردن اوقات فراغت خانواده‌ها دارد . 

پورمحمدی همچنین احداث پارک‌های محله‌ای را جزو ضرورت‌های توسعه شهری عنوان کرد و گفت: امسال شهرداری تبریز در نظر دارد ۲۵ پارک محله‌ای در نقاط مختلف شهر احداث کند که جای قدردانی دارد. 

گفتنی است، با حضور استاندار آذربایجان شرقی، پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۷ تبریز با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید . 

این پروژه‌ها شامل پارک کوهستان در حد فاصل شهرک اندیشه وآخماقیه با هزینه ۳۰ میلیاردریال، پارک شهید مدافع حرم حامد جوانی با هزینه تملک و اجرا ۵۰ میلیارد ریال، مسیرگشایی خیابان مردانی آذر با هزینه ۶ میلیارد ریال، اتصال فاز ۲ و ۳ و بهره‌برداری از فاز ۳ و ۴ کانال رواسان با هزینه ۱۵ میلیارد ریال و خدمات عمومی عمرانی در محلات، روستاهای الحاقی و معابر سطح منطقه با هزینه ۵۹ میلیارد ریال می‌باشند . 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha