• دوشنبه / ۱ مهر ۱۳۹۸ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98070100173
  • خبرنگار : 50180

350 هزار دانش‌آموز راهی مدارس کرمانشاه شدند

350 هزار دانش‌آموز راهی مدارس کرمانشاه شدند

ایسنا/کرمانشاه زنگ بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور در مدارس کرمانشاه نواخته شد و 350 هزار دانش آموز کرمانشاهی راهی مدارس شدند.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی جدید در کرمانشاه با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش، عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس و جمعی از مسئولین استانی، امروز(اول مهر) در دبیرستان دخترانه عصمتیه کرمانشاه برگزار شد.


مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۳۵۰ هزار دانش آموز و ۲۷ هزار معلم و فرهنگی راهی ۱۵ هزار و ۷۰۰ هزار کلاس درس در ۴۳۳۴ مدرسه استان می‌شوند.


یزدان پناه در ادامه با بیان اینکه فردای جامعه در دست دانش آموزان امروز است، گفت: در آموزش و پرورش کرمانشاه برای ایجاد تحول آمادگی داریم.


وی با اشاره به رونمایی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استان کرمانشاه به عنوان اولین استان در کشور در یک ماه گذشته،  گفت: در این سند رسیدن به عدالت آموزشی در دور افتاده‌ترین کلاس‌های درس دنبال می‌شود.


مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمانشاه با اشاره به تغییر فرم و شیوه کلاس ها به پرسشگری اظهار کرد: پرسشگری وارد فضای آموزش و پرورش شده تا با تکیه بر این فضا زمینه فعالیت ذهنی دانش آموزان فراهم شود.


یزدان پناه تأکید کرد: آموزش و پرورش با تغییر شیوه‌های تعلیم و تربیت و گرایش به سمت پرسشگری می‌تواند نقش مهمی در تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی داشته باشند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای هم به اقدام خوب آموزش و پرورش بخش گهواره در ایجاد صندوق آرزوها برای دانش‌آموزان در مهرماه سال گذشته داشت و گفت: مهرماه سال گذشته ۱۰ دانش آموز گهواره‌ای آرزوی داشتن دوچرخه را مطرح کرده بودند که چند روز پیش این دوچرخه ها تحویلشان شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha