• چهارشنبه / ۲۴ مهر ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 98072418727
  • منبع : نمایندگی ایلام

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

۳۰۰ دستگاه اتوبوس ذخیره برای انتقال زائران وجود دارد

۳۰۰ دستگاه اتوبوس ذخیره برای انتقال زائران وجود دارد

ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: ۸۰ درصد از ظرفیت موکب‌های داخل شهر مهران و پایانه مرزی مهران نیز به‌طور مستقیم و غیرمستقیم از خدمات سپاه بهره‌مند هستند.

به گزارش ایسنا، سردار «جمال شاکرمی»، در نشست خبری اظهار کرد: خوابیدن زیر چادر شایسته زائران نیست. تشنگی زائر پذیرفته شده نیست و این مشکلات نباید در سال‌های آینده وجود داشته باشند.

وی با بیان اینکه این مشکلات متوجه زیرساخت‌های عراق است، تصریح کرد: اولین مأموریت سپاه ایجاد امنیت پایدار با استفاده همه‌ی ظرفیت‌های در اختیار است و ما در همه صحنه‌ها از مردم کمک می‌گیریم و مردم در قالب بسیج پای‌کار می‌آیند و از همه ظرفیت‌ها برای خدمات‌رسانی به زوار استفاده می‌شود.

 شاکرمی بابیان اینکه سپاه در همه‌ی کمیته‌ها نقش دارد اما عضو هیچ کمیته‌ای از ستاد اربعین هم نیست، تصریح کرد: مصمم هستیم ظرفیت ۵ هزار نفری را در مجتمع قرارگاهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ایجاد کنیم و تلاش خواهیم کرد برای سال‌های آینده مجموعه‌ای کامل در مرز مهران با تمام امکانات ایجاد شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ادامه داد: قرارگاه اربعین استان در مرز مهران مستقر شده و همه ظرفیت‌های سپاه با هماهنگی با این قرارگاه در راستای خدمت به زائران حسینی فعالیت می‌کنند.

شاکرمی با بیان اینکه  ۸۰ درصد از ظرفیت موکب‌های داخل شهر مهران و پایانه مرزی مهران نیز به‌طور مستقیم و غیرمستقیم از خدمات سپاه بهره‌مند هستند، تصریح کرد: در حوزه حمل‌ونقل ۴۰۰ دستگاه اتوبوس شرکت جوان سیر در انتقال زائران اربعین مشارکت دارند و همچنین حدود ۳۰۰ دستگاه به ‌عنوان ذخیره برای جابجایی زائران در نظر گرفته شده است.

 وی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی هم فعالیت‌های بسیار خوبی انجام‌شده است و همه مجموعه‌ها پای‌کار آمده‌اند، گفت : ظرفیت مجتمع سیدالشهدا (ع) سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در خدمت فعالیت‌های فرهنگی در سال‌های آتی در ایام اربعین حسینی، عاشورای حسینی و ایام حضور کاروان‌های راهیان‌نور در عید نوروز باید توسعه پیدا کند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با قدردانی از اصحاب رسانه گفت: ظرفیت‌های مختلف سپاه در خدمت اصحاب رسانه است و امسال ظرفیت‌هایی جدیدی در مجتمع سیدالشهدا(ع) ایجاد شده که در سال‌های آینده تکمیل خواهند شد.

وی از دفاع مقدس و اربعین به عنوان دو نعمت برای مردم استان و مخصوصا شهرستان مهران یاد کرد و گفت: امیدواریم تکمیل زیرساخت‌های استان سرعت بیشتری گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha